صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۶ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳

برگزاری هفتمین همایش علمی مسائل اجتماعی جوانان در تبریز

هفتمین همایش علمی مسائل اجتماعی جوانان با رویکرد جوانی جمعیت به همت مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی و با همکاری معاونت امور جوانان و قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وزارت ورزش و جوانان ۸ و ۹ خرداد در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
کد خبر : 913354

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین واعظی سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی گفت: این مرکز با همکاری معاونت امور جوانان و قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وزارتخانه، هفتمین همایش علمی مسائل اجتماعی جوانان با رویکرد جوانی جمعیت را در تاریخ ۸ و ۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این همایش علمی در راستای اجرای تکالیف مندرج در قانون جوانی جمعیت مصوب آبان ماه ۱۴۰۲ و همچنین تاکیدات دولت در خصوص اهتمام ویژه دستگاه‌ها به این موضوع و همچنین نقطه نظرات مقام عالی وزارت بر ضرورت اجرای حداکثری این قانون در حوزه‌های ملی، ستادی و استانی و با بهره‌گیری از رصد وضعیت جوانان در موضوع مذکور برگزار می‌شود.

واعظی گفت: بررسی آخرین تحولات نگرش جوانان به ازدواج و فرزندآوری در 5سال اخیر، بررسی ابعاد فرزندآوری و تاثیرات آن در پیشبرد اهداف برنامه هفتم توسعه، مطالعه تجربیات سایر کشورها در این موضوع و الگوهای ازدواج و فرزندآوری از جمله موضوعات علمی ارایه شده در این همایش خواهد بود.

وی ضمن اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی مرتبط در حاشیه این همایش گفت: مخاطبین اصلی این هم اندیشی، معاونین فرهنگی و امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور، دبیران شورای پژوهشی استانها و سمن های فعال در حوزه جمعیت و فرزندآوری هستند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر