صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز به‌کار کارگروه تبیین نظام استاد شاگردی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

کارگروه تببین نظام استاد شاگردی به دستور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با محوریت و مدیریت رئیس دانشگاه هنرهای اسلامی‌ایرانی استاد محمود فرشچیان شروع به فعالیت کرد.
کد خبر : 913322

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کارگروه تببین نظام استاد شاگردی به دستور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با محوریت و مدیریت رئیس دانشگاه هنر‌های اسلامی‌ایرانی استاد محمود فرشچیان شروع به فعالیت کرد.

بررسی، تصویب و ابلاغ شیوه نامه نظام استاد شاگردی، یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های دولت سیزدهم در حوزه تقویت نظام آموزش، تحول در توسعه آموزش عالی با محوریت مهارت افزایی و تربیت متخصص و هنرمند متعهد است که توسط دبیر شورا، دانشگاه آزاد، وزارت علوم و نخبگان دانشگاه استاد فرشچیان به ثمر نشست.

این در حالی است که خسروپناه، در راستای تحقق سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهادینه ساختن مهارت افزایی و تقویت نظام آموزشی کشور، طی نامه‌ای به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط دولت، بر ضرورت بهره گیری و استقرار این نظام آموزشی تاکید کرد.

همچنین، سجاد محمد یارزاده به عنوان ریاست کارگروه، مهدی خانکه به عنوان دبیر علمی و مجید طلیمی به عنوان دبیر اجرایی، جهت تشکیل و پیگیری امور محوله منصوب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر