صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۵ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد اسلامشهر میزبان «رویداد صدرا ۲»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر از برگزاری «رویداد صدرا ۲» در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 913101

علیرضا عراقیه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و رئیس رویداد صدرا ۲ در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری این رویداد مهم از تاریخ ۶ تا ۸ خرداد ۱۴۰۳ در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی افزود: رویداد صدرا ۲ با هدف آشنایی دانشجویان با صنعت و فراهم آوردن فرصت‌های شغلی مناسب برای آنها در راستای اجرای طرح پویش برگزار می‌شود.

معاون پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و نایب رئیس رویداد صدرا ۲ هم به خبرنگار آنا تبیین کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اسلامشهر در این رویداد برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته و برپا کردن غرفه‌های فروش آثار دانشجویی و حضور تمام‌وقت انجمن‌های دانشجویی در ایام برگزاری رویداد برای شناساندن طرح پویش از جمله این برنامه‌هاست.

پژمان حسینیون متذکر شد: از دیگر برنامه‌های رویداد صدرا برگزاری تور اشتغال با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند بوده که در روزهای ۸ و ۹ خرداد دانشجویان به بازدید از صنایع مهم این دو شهرستان خواهند پرداخت و ضمن ارتباط مستقیم با این صنایع امکان مصاحبه شغلی نیز فراهم شده است.

وی افزود: در این رویداد چهار کارگاه رزومه‌نویسی، مهارت‌های مصاحبه شغلی، کسب درآمد از بازارهای بین‌المللی و کارگاه «ایده تا مهارت» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر