صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
خاکساری:

تربیت اخلاقی و دینی مورد تأکید سند تحول و تعالی دانشگاه‌ آزاد است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد و اقدامات براساس سند تحول و تعالی دانشگاه است، گفت: این سند به نوعی میثاق‌نامه دانشگاه است و همه امور باید منطبق با آن باشد.
کد خبر : 911587

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست منطقه‌ای برنامه‌ریزی چهارمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های گروه ۸ (همدان، مرکزی، ایلام، لرستان و مازندارن به صورت میهمان) با حضور سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران، معاونان فرهنگی و دانشجویی این استان‌ها به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

گسترش فعالیت جشنواره امامت و مهدویت به مدارس 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در این نشست گفت: سومین جشنواره علمی، هنری و فرهنگی «مشق انتظار» از سری برنامه‌های جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی اسفندماه گذشته با حضور پرشور مخاطبان و تجلیل از برگزیدگان بخش‌های خوشنویسی و طراحی پوستر به کار برگزار شد.

غلامرضا خاکساری با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد و اقدامات براساس سند تحول و تعالی دانشگاه است، ادامه داد: این سند به نوعی میثاق‌نامه دانشگاه است و همه امور باید منطبق با آن باشد.

وی افزود: یکی از موضوعات مورد تأکید در این سند، تربیت اخلاقی و دینی است؛ در این راستا بنیاد «مهدویت و امامت» دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس شد تا به مطالعه و فعالیت در این زمینه بپردازد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تبیین کرد: «مشق انتظار» و جشنواره‌های اینچنینی از جمله برنامه‌هایی هستند که با همکاری بنیاد «مهدویت و امامت» دانشگاه آزاد برگزار می‌شوند و هدف آنها تربیت دینی و آشنایی تمام اقشار با معارف دینی و مهدوی است.

خاکساری در ادامه توضیح داد: امیدواریم برای سال پیش رو این جشنواره با پوشش نقاط ضعف خود در دوره قبل به طور وسیع‌تری برگزار شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان هم در این مراسم خاطرنشان کرد: هدف از جشنواره «مشق انتظار» تربیت و آشنایی مردم با معارف دینی و مهدوی است.

مهدی مجلسی یادآور شد: یکی از نکات مهم و قابل توجه جشنواره «مشق انتظار»، مشارکت گسترده بانوان هنرمند و استقبال گرم آنان از این جشنواره بود که این امر نشان‌دهنده توانمندی و علاقه بانوان این مرز بوم به هنر مهدویت است.

وی متذکر شد: کیفیت آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره «مشق انتظار» بسیار بالا بود، به نوعی که برخی داوران اذعان داشتند که آثار این جشنواره از آثار جشنواره کشوری خوشنویسی بهتر بوده، امیدوارم در امسال با برنامه‌ریزی بهتر جشنواره مشق انتظار را بهتر و گسترده‌تر برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر