صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۰۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
بهار کتابخوانی|

کتب مزین به تقریظ رهبر معظم انقلاب در انتشارات راه یار

مدیر فروش انتشارات راه یار از ارائه کتب مرتبط با تاریخ شفاهی دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: دو کتاب از تولیدات ما مزین به تقریظ رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر : 910960

مجید مرتضوی زاده در حاشیه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: در این دوره از نمایشگاه ۲۰۵ عنوان کتاب عرضه کردیم که شامل موضوعاتی در زمینه کودک و نوجوان، زنان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، روایت پیشرفت و انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید به اینکه دو کتاب «سرباز روز نهم» در خصوص زندگی شهید صدرزاده و «حوض خون» در خصوص پشتیبانی جبهه توسط زنان اندیمشکی است و توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آنها تقریظ نوشته شده است، اضافه کرد: در این انتشارات تاریخ شفاهی را در حوزه‌های مختلف به کتاب تبدیل می‌کنیم.

مدیر فروش انتشارات راه یار تاکید کرد: به عنوان مثال مربیان پرورشی موفق و تجربیات نهضت سوادآموزی از جمله کتب تاریخ شفاهی است. در بخش کتب تربیتی نیز در تلاشیم با مفاخر، دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نسل‌های جوان را آشنا کنیم.

مرتضوی زاده درباره نحوه همکاری با نویسندگان گفت: دفتر مطالعات جبهه فرهنگی یک سری دوره‌های آموزشی تربیت نویسنده و پژوهشگر دارد که گاهی از ظرفیت نویسنده‌های این دوره‌ها بهره می‌گیریم. به صورت محدود قرارداد با نویسنده‌ها هم منعقد می‌شود.

وی تاکید کرد: برای بررسی محتوای کتاب‌ها از ظرفیت هیئت علمی که توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی تعریف شده بررسی می‌شود. کتاب‌ها به لحاظ اهمیت و ظرفیت و کشش کتاب‌ها بررسی می‌شود و در وضعیت فعلی کتاب‌هایی در سطح بین‌الملل هم داریم.

لازم به ذکر است سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت 1403 در مصلای تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر