صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی نفرات برتر جشنواره «غذای سالم» در زرند

نفرات برتر جشنواره «غذای سالم» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند معرفی شدند.
کد خبر : 910825

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه سلام‌ا‌لله علیها جشنواره «غذای سالم» با هدف معرفی آداب و رسوم اصیل ایرانی، احیای غذا‌های محلی و سنتی و اجرای اصول مهم تغذیه یعنی بهداشت غذا، کیفیت غذا و ارزش ارگانیکی غذا برگزار شد.

سمنبر میرزایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در این نشست گفت: همچنان که برای سلامت تن و جسم دغدغه مصرف غذای سالم داریم، بنابراین باید برای روح و روان سالم نیز دغدغه داشته باشیم و جامعه‌ای شاد و با نشاط و سالم خواهد بود که کنار ترویج شادی سالم و غذای سالم با برنامه‌های درست به فکر تغذیه سالم برای نشاط و سلامت روحی و روانی آحاد مردم داشته باشد.

در حاشیه این مراسم، کانون دانشجویی سلامت با همکاری حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و بهره‌گیری از داوران محلی و بین‌المللی ازجمله سیدعباس مسعودزاده کارشناس آشپزی صدا و سیمای مرکز کرمان و سه داور باتجربه، این جشنواره را در دو بخش غذا‌ها و شیرینی‌های محلی و با شرکت ۳۴ داوطلب دختر برگزار کرد.

در پایان افراد زیر به‌عنوان نفرات برتر اعلام شدند:

بخش شیرینی: فاطمه محمودزاده

بخش غذا و دسر: الهه رحمانی، مریم عابدی و نعیمه ایزدی به‌صورت گروهی مقام نخست، هانیه هژبرپور مقام دوم و پریسا رازانی مقام سوم.

در پایان سیدعباس مسعودزاده به‌عنوان فوت کوزه‌گری و رمز موفقیت گفت: در مسئله رضایت مشتری ابتدا باید مشتری را چشم سیر و سپس شکم سیر کرد که این به اهمیت تزئین، دورچینی و رنگ و لعاب غذا اشاره دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر