صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
بنابر اعلام آموزش‌وپرورش؛

برنامه امتحانات دانش‌آموزان پایه ششم تغییر کرد

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش طی بخشنامه‌ای از تغییر برنامه امتحانات دانش‌آموزان پایه ششم دانش آموزان خبر داد.
کد خبر : 910799

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زمان برگزاری امتحانات کشوری پایه ششم تغییر کرد و دانش‌آموزان باید به جای ۸ خرداد در سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در امتحان هماهنگ کشوری درس ریاضی شرکت کنند.

در اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش آمده است: امتحانات هماهنگ کشوری در پایه ششم دبستان برای دروس علوم و ریاضی برگزار می‌شود. پیش از این زمان برگزاری امتحانات هماهنگ کشوری پایه ششم ۳۰ اردیبهشت و ۸ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شده بود.

هم اکنون مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش با اصلاحیه‌ای اعلام کرده است که زمان برگزاری امتحان علوم پایه ششم روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت و امتحان ریاضی دوشنبه اول خرداد ۱۴۰۳ است.

امتحانات سایر دروس پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه‌ای برگزار می‌شود.

 

 

در امتحانات کشوری، سوالات در سطح کشوری طراحی شده و برای تمام دانش‌آموزان پایه ششم کشور مشابه است اما تصحیح اوراق توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

در امتحانات هماهنگ منطقه‌ای نیز سوالات دروس توسط منطقه آموزش و پرورش مربوطه طراحی می‌شود و برای دانش‌آموزان پایه ششم همان منطقه یکسان است اما تصحیح اوراق باز هم توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر