صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۷ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول عنوان کرد: پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز اخیر رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی علاوه بر حیرت ناظران نظامی دنیا، اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید.
کد خبر : 906566

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمدمهدی صافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در آیین گرامیداشت «روز ارتش» در مسجد موعود دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی همواره در خط دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب بوده و شهدای فراوانی تقدیم اسلام و ایران کرده است.

وی، یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را پیوستن ارتش به مردم و انقلابیون دانست و اضافه کرد: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در تمام صحنه‌های ایثار و شهادت حضور موثر دارد و جمهوری اسلامی مقدمه دولت کریمه مهدی موعود(عج) است و خدمت و سربازی در چنین ارتشی افتخاری بزرگ است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول مطرح کرد: پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز اخیر رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی علاوه بر حیرت ناظران نظامی دنیا، اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید و موجب عزت ایران شد.

صافی بیان کرد: پیام پاسخ مقتدرانه و تنبیهی نیرو‌های مسلح به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی این است که حمله به خاک ایران اسلامی تاوان سنگینی برای متجاوزان خواهد داشت و اقتدار همراه با اعتقاد مستحکم ارتش جمهوری اسلامی موجب شکست‌ناپذیری ارتش جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح کشور شده است.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول هم در آیین بزرگداشت ۲۹ فروردین‌ماه (روز ارتش) گفت: پاسخ نیرو‌های مسلح به دشمن صهیونیستی و ناتوانی آنها در دفع حملات سبب سردرگمی رژیم صهیونیستی و حامیان آن شده است. 

علی زنگنه افزود: اهداف طراحی شده با دقت بالا، مورد اصابت قرار گرفته و دو مرکز سری رژیم صهیونیستی در حمله تنبیهی مورد هدف قرار گرفته‌اند که این نشان از اشراف کامل بر تمام توان دشمن است.

وی به اهمیت اقتدار نیرو‌های مسلح ایرانی پرداخت و تأکید کرد: تحلیل‌های نظامی می‌تواند منجر به طرح ریزی‌های عملیاتی شود. 

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول به برآورد اطلاعات میدانی از توان رزم دشمن و داشتن شناخت کامل از تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و راهبرد‌های دشمن اشاره کرد و آنها را اهمیت زیادی در طرح‌ریزی‌های عملیاتی بعدی دانست.

زنگنه با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ایران به‌وسیله فناوری‌های روز مجهز شده‌اند، افزود: تمامی ارکان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به‌صورت یکپارچه و شبکه‌ای عمل می‌کنند.

وی تأکید کرد: تمام اطلاعات موردنیاز نیرو‌های مسلح از دشمن به دست آمده که این اطلاعات در صورت استمرار و حماقت رژیم صهیونیستی می‌تواند موجب انجام عملیات‌های مهلک‌تر در پاسخ به دشمن شود.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول از حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تجلیل کرد و توضیح داد: نام ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) دانست و به‌عنوان روزی برای احیا، حفظ و تقویت ارتش معرفی کرد.

به گزارش آنا، نواختن مارش نظامی، تجدیدمیثاق با شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و تقدیر از ارتشیان غیور و فداکار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

این مراسم به همت کانون دانشجویی شهید آوینی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر