صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۸ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳

نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند

مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور با حضور ورزشکارانی از ۳ استان برگزار و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.
کد خبر : 905545

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور در مجتمع آموزشی، پژوهشی، رفاهی، ورزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی عالیشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور ۴۵ ورزشکار از استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برگزار و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

یعقوب علیپور، مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره نفرات برتر این رقابت‌ها و چگونگی برگزاری مسابقات توضیح داد: در بخش انفرادی نعمت میراحمدی و محمد یادسار از فارس و پژمان التیامی از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش تیمی نیز تیم بوشهر متشکل از عبدالعلی ستوده‌خو، شاهین زنگویی، عیسی مرادی، محسن نوری کازرونی و زهرا انصاری مقام اول، تیم زاگرس فارس با حضور علیرضا بارگاهی، محمد یادسار، محمد منصوری، مرتضی انصاری و سید قادر حسینی مقام دوم و تیم رامجرد مرودشت فارس با حضور جعفر روزگار، نعمت میراحمدی، علی میراحمدی و رضا فرهمند فر نیز به مقام سوم رسیدند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور ورزشکارانی از سه استان برگزار شد، اضافه کرد: میدان تراپ با کیفیت دانشگاه نیز با رضایت ورزشکاران، عاملی برای عملکرد مناسب بازیکنان و بالا بردن سطح کیفی مسابقات بود.

مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد:‌ مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور با حمایت و همکاری این دانشگاه، اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل محیط‌زیست استان و نیروی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

علیپور با بیان اینکه مجتمع دانشگاهی واحد بوشهر دارای سالن‌های چندمنظوره ورزشی، خوابگاه، سالن سلف‌سرویس، پیست تارتان، زمین چمن، زمین والیبال ساحلی و ... است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر به‌واسطه دارا بودن امکانات رفاهی و ورزشی بسیار مطلوب، هر سال میزبان بسیاری از مسابقات ورزشی دانشجویی و غیردانشجویی در مقطع استانی، منطقه‌ای و کشوری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر