صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۲۳ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
المدرسی: 

مدارس سعادت مبتنی بر معارف اسلام است

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، مدارس سعادت را بستر معرفتی مبتنی بر پایه رشد و توجه به توانمندی‌های فردی و مهارت‌های زندگی مبتنی بر حیات طیبه دانست.
کد خبر : 904259

سید علی المدرسی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا مدارس سعادت دانشگاه آزاد اسلامی یزد را در مقطع اول متوسطه در دو مدرسه پسرانه و دخترانه عنوان کرد و گفت: سال ۱۴۰۲ با حضور معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی مدارس سعادت استان یزد افتتاح شد و ۸۰ دانش‌آموز در این مدارس به تحصیل اشتغال دارند.

وی اضافه کرد: مدارس معارف در دوره تحصیل بستر معرفتی مبتنی بر شمسه رشد و توجه به توانمندی‌های فردی و مهارت‌های زندگی، مبتنی بر حیات طیبه دارد.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افزود: مدارس معارف نگرش‌های معرفتی با برنامه‌های راهبردی، عقیدتی، توجه کیفی به درس و تحصیل توأم با ارتقای شاخص‌های معنوی است و فعال سازی فطرت پاک انسانی در این مدارس دنبال می‌شود.

المدرسی متذکر شد: امیدوار هستیم که با توسعه کیفی این مدارس به اهداف ترسیم شده دست یابیم. در برنامه راهبردی پنج ساله مدارس، مهم‌ترین مسئله توجه به کیفیت است و در حال حاضر مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی توجه به حوزه تعلیم و تربیت دارد و با تأسیس دانشکده‌های تعلیم و تربیت و انتخاب مدارس به عنوان عرصه دانشکده‌ها برای کارآموزی، کاربینی و کارورزی متخصصان حوزه تعلیم و تربیت کار را جلو می‌برد که مدارس سعادت هم در این فرآیند ارزشمند، نقش خود را ایفا خواهند کرد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون۲۷ مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی با ۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز فعالیت دارند و ۴۸۰ معلم و مربی امر خدمت‌رسانی علمی، تعلیم و تربیتی نوجوانان را بر عهده دارند و مدارس سعادت، برند جدید مدارس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه معارف بوده و در کنار مدارس سما از سال گذشته تأسیس شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر