صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۰۹ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

بهاری‌فر: بیمه حکمت صبا آمادگی ارائه پوشش‌های جدید بیمه‌ در بازار مسکن را دارد

مدیرعامل بیمه حکمت صبا گفت : یکی از نیازهای اساسی صنعت ساختمان در کشور بحث بیمه است که بیمه حکمت صبا قادر است برای تمامی ریسک‌ها در حوزه صنعت ساختمان، بیمه‌نامه‌ متناسب با شرایط هر پروژه تعریف و اجرا کند.
کد خبر : 899583

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش سالیانه مهندسان ، سازندگان و تولیدکنندگان ساختمان با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا، راهداری مدیرعامل شرکت زنجیره تامین دانش و کارشناسان و خبرگان صنعت ساختمان کشور در سالن ضرغام در دهکده المپیک تهران برگزار شد. 

بهاری فر با بیان اینکه شرکت بیمه حکمت صبا آمادگی دارد تا در کنار مهندسان ، سازندگان و تولیدکنندگان ساختمان در زمینه‌های بیمه‌ای فعالیت نماید ، گفت : یکی از نیازهای اساسی صنعت ساختمان در کشور بحث بیمه است که این شرکت برای تمامی ریسک‌ها در حوزه صنعت ساختمان ، بیمه‌نامه‌های متنوع ای را ارائه خواهد نمود.

مدیر عامل شرکت بیمه حکمت صبا با اشاره به ورود فناوری‌های نوین به صنعت ساخت و ساز توسط انبوه‌سازان، خاطر نشان کرد:  بیمه حکمت صبا می‌تواند اطمینان لازم برای شناسایی ریسک حاصل از ورود فناوری‌های نوین را فراهم کند و حمایت مالی برای حفظ سرمایه سرمایه‌گذاران در این بخش را به وجود آورد.

گفتنی است، در حاشیه این همایش شرکت زنجیره تأمین دانش به همراه بانک ملی و شرکت بیمه حکمت صبا، توافق‌نامه همکاری امضاء کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر