صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۹ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

بیانیه اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان برای حضور آگاهانه مردم در انتخابات

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بیانیه‌ای از مردم و جوانان کشور خواست با حضور آگاهانه و فعال در انتخابات 11 اسفند در پیشرفت و آینده ایران قوی نقش داشته باشند.
کد خبر : 899239

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در راستای انتخابات 11 اسفند بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم سالاری دینی در جهان تبدیل شده است. آنان به خوبی می‌دانند که انقلاب بیدارسازِ ما که نقطه ی آغاز خیزش بیداری اسلامی و شکل گیری جبهه ی مقاومت در منطقه بوده، با تاسی از ملتی شکل گرفته که ۴۵ سال پیش توانست هیمنه‌ پوشالی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد.

این بیانیه می‌افزاید: مردم ما می­ دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می­ کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و نا امیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند. مردم شریف ایران این بار نیز با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند، بار دیگر دشمنان و تفرقه افکنان را که قصد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند کور خواهند کرد و ضربه عظیمی به افکار پوچ و سرمایه های هنگفت خواهند زد. امروز برای عبور موفق از مشکلات، یک اختیار بزرگ و موثر در دست عموم مردم قرار دارد و توجه به این اختیار، می تواند منجر به تحولی عظیم در جامعه شود.

در این بیانیه آمده است: همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند: ما نزدیک قله هستیم؛ از این رو مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی پیش روی جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای تازه آفریده و ایران عزیز را به اوج قله برسانند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اعلام اینکه حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است، یادآور شده است: ما دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی از مردم و جوانان عزیز کشور خواستاریم باری دیگر مردم غیور ایران با آگاهی و بصیرت نماینده اصلح خویش را شناخته و با حضور فعال در این وظیفه شرعی و عمومی در پیشرفت و آینده ایران قوی نقش داشته باشند و کشورشان را به اوج افتخار برسانند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر