صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازی‌های رومیزی «بچه‌زرنگ» از راه رسید

با اعلام سازندگان انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»، بازی‌های رومیزی مربوط به این اثر به‌زودی برای عرضه نوروزی وارد بازار می‌شوند. 
کد خبر : 899004

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کاراکتر‌های انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» از ابتدای اکران در قالب‌های مختلفی همچون نوشت افزار در بازار عرضه شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند و در ادامه تکمیل زنجیره شخصیت‌پردازی این انیمیشن (مرچندایزینگ) بازی‌های رومیزی «بچه‌زرنگ» نیز بعد از ۵ ماه از آغاز نمایش این اثر سینمایی، رونمایی شدند.

تا کنون پنج بازی رومیزی برای این انیمیشن سینمایی طراحی شده که به مناسبت عید نوروز از سه بازی رونمایی شده و توسط شرکت بازیتا، وارد بازار می‌شوند. این بازی‌ها متناسب مخاطبان ۶ سال به بالاست و به نوعی طراحی شده‌اند که بتوان به صورت خانوادگی آنها را بازی کرد.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در سخنان کوتاهی درباره طراحی این بازی‌ها بیان کرد: سینمای کودک و نوجوان به عنوان یک سینمای استراتژیک، در دوره جدید مورد اهتمام ویژه کانون به عنوان متولی کودک و نوجوان کشور است و ما معتقدیم پویانمایی یا همان انیمیشن که موثرترین رسانه برای مخاطب کودک و نوجوان محسوب می‌شود، باید بار عمده این ژانر را در سینما به دوش بکشد.

وی در پایان بیان کرد: ما با تولید و عرضه پیوست‌های مختلف برای فیلم بچه‌زرنگ، مثل بازی‌هایی که رونمایی شدند، تلاش می‌کنیم تا موضوع استمرار ارتباط مخاطب با قهرمان خلق شده و تحقق اهداف کانون در حوزه اثرگذاری بر مخاطب را به عنوان گام‌های بعد از ساخت یک انیمیشن سینمایی، به درستی برداریم.

بازی تیزبین، بازی دست چین و بازی ذره بین، سه بازی هستند که با پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری استودیو گروه هنرپویا، توسط شرکت بازیتا طراحی شده‌اند و فرایند عرضه گسترده آنها در فروشگاه‌های کتاب و اسباب بازی، پس از این رونمایی آغاز خواهد شد.

اکران انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» درحالی با گذشت پنج ماه از شروع اکران در سینما‌های کشور همچنان ادامه دارد که تاکنون بیش از یک میلیون و ۹۰۰هزار نفر در سینما‌های کشور به تماشای آن نشسته‌اند و این استقبال فروش بیش از ۶۲ میلیارد تومانی را برای این فیلم رقم زده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر