صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خسروپناه در گفت‌وگو با آنا:

حضور پرشور مردم در سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر در انتخابات تکرار می‌شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دو انتخابات مهم هستند؛ بنابراین حضور پرشور مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر در انتخابات تکرار می‌شود.
کد خبر : 898879

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری حضرت امام به‌ثمر رسید و با رهبری مقام معظم رهبری استمرار پیدا کرد، یک انقلاب کاملاً مردمی بوده است. فعالیت‌ها از آغاز این انقلاب تاکنون که ۴۵ سال از عمر آن می‌گذرد، به دست مردم و نخبگان انجام شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و در مقابله با تجزیه‌طلبان، منافقان، گروه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب به دست مردم انجام گرفته است، عنوان کرد: مردم همیشه حامی انقلاب اسلامی بوده‌اند. درواقع، این انقلاب با مردم گره خورده است.

خسروپناه با اشاره به حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات، تصریح کرد: برخی از گلایه‌های مردم به‌حق است و مسئولان باید مسائل معیشتی مردم را جدی بگیرند و رفع شود. انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دو انتخابات مهم هستند که قوانین تصویب‌شده توسط مجلس شورای اسلامی می‌تواند در آینده، زیست و زندگی مردم اثرگذار باشد؛ بنابراین حضور پرشور در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر در انتخابات نیز تکرار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر