صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۳ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

آیین ازدواج ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد چگونه گذشت؟

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم ازدواج ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه در کنار مزار شهید گمنام برگزار شد.
کد خبر : 895798

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم ازدواج ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه در بام فرهنگی این شهرستان و کنار مزار شهید گمنام با همکاری بسیج ادارات حوزه شهید آذری شهرستان امیدیه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در این مراسم بر ضرورت ترویج ازدواج آسان تأکید و اظهار کرد: ازدواج در سن پایین، تصمیم‌گیری‌های آگاهانه و تدبیر صحیح در امور اقتصادی از نکات قابل تأمل و مهم در ازدواج دانشجویی است.

محمد بهروزیان‌نژاد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشن ازدواج دانشجویی خطاب به زوج‌های دانشجو گفت: امیدواریم زندگی خوب، خوش و تحصیل مناسب داشته باشید و لازمه این امر برداشتن گام‌های صحیح، اقدامات کارگشا و کارآفرینی است.

وی بر لزوم ترویج ارزش‌های ازدواج آسان و پرهیز از تجمل‌گرایی به‌خصوص در میان زوجین دانشجو تأکید کرد و افزود: ازدواج آسان ارزش و فرهنگ زیبایی است؛ امیدواریم این فرهنگ زیبا روز به روز در جامعه افزایش یابد.

سیدمهدی میرسالاری فرمانده سپاه ناحیه امیدیه هم ازدواج دانشگاهی را ازدواجی آگاهانه، به‌هنگام و آسان دانست و ادامه داد: تلاش می‌کنیم ازدواج آگاهانه را بین جوانان منطقه ترویج دهیم.

به گزارش آنا، ادای احترام به شهدای گمنام، حضور زوجین بر مزار شهید گمنام بام فرهنگی شهر امیدیه و جاری شدن صیغه عقد یکی از زوجین به صورت نمادین، دادن هدیه به زوجین، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح و کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر