صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۹ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

دانشگاه آزاد خوزستان موفق به کسب ۳۵ رتبه ارتقا شد

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اعلام کرد: این دانشگاه در ارزیابی عملکرد دانشگاه‌های آزاد اسلامی با توجه به محور‌های سه‌گانه پیش‌بینی‌شده در سند تحول و تعالی موفق به کسب ۳۵ رتبه ارتقا شد.
کد خبر : 894016

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با حضور معاون هماهنگی برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، رئیس شورای معاونان توسعه و مدیریت منابع و مدیرکل برنامه و بودجه و خزانه‌دار دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد.

دبیر ستاد و معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این نشست گفت: این دانشگاه در ارزیابی عملکرد دانشگاه‌های آزاد اسلامی با توجه به محور‌های سه‌گانه پیش‌بینی‌شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف اعتلای جایگاه واحد‌ها در سطح کشور، موفق به کسب ۳۵ رتبه ارتقاء شد که این ثمره تلاش واحد‌های دانشگاهی و ستاد دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان است.

محسن چگین با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با کسب دو رتبه تحولی و یک رتبه در مسیر رشد در مجموع به رتبه ۵ ارتقاء یافته است، افزود: این ارتقای رتبه نشان از خروج این دانشگاه از کار‌های معمول و حرکت به سمت رشد است و این مهم چیزی جز تعهد و اراده قوی مدیریت و کادر این دانشگاه نیست.

وی با قدردانی از برگزاری برنامه‌های اعتکاف دانشجویی و همایش ملی ایده‌های تحول‌آفرین در تعالی نظام آموزش و پرورش گفت: این گام‌ها نشان از پیشرفت و تعهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برای بهبود آموزش و پرورش و بهتر شدن زندگی افراد جامعه است، امیدوارم که این تحولات به نفع همه‌ اعضای جامعه باشد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، گشایش مهد کودک تاک دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول را نشان از توجه ویژه به نیاز‌های آینده دانست و بیان کرد: کودکان، آینده‌سازان هر جامعه‌ای هستند و سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش آنها امری بسیار حیاتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر