صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پاسخ به آنا مطرح شد؛

واکنش معاون هنری ارشاد به ناایمن بودن ساختمان «پردیس تئاتر شهرزاد»

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به هشدار شهرداری مبنی بر ناایمنی بودن ساختمان پردیس تئاتر شهرزاد واکنش نشان داد.
کد خبر : 893574

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در حاشیه افتتاحیه جشنواره تجسمی فجر در پاسخ به خبرنگار آنا مبنی بر ناایمن بودن برخی سالن های تئاتر گفت:سالن های تحت نظارت معاونت هنری از نظر ایمنی و آتش نشانی و مسایلی ازین دست تحت نظر هستند . 

وی در ادامه افزود: گزارشات از تمامی سالن ها به ما می رسد و رسیدگی و رفع ایراد می کنیم و فعلا معضلی به این معنا نداریم.پردیس تئاتر شهرزاد مربوط به بخش خصوصی است. شهرداری‌ به سالن های قدیمی و کهنه هشدار میدهد و ما امکان دخالت نداریم ولی هشدارهای لازم از طرف ما داده هم داده می شود

وی در جمع خبرنگاران گفت:جشنواره تجسمی با بخش های مختلفی که امسال دارد و آثار فاخری که به روایت داوران جشنواره در جشنواره حضور دارند،یک اتفاق مبارک است، شانزدهمین جشنواره به واقع یکی از گران سنگ ترین و ارزشمندترین جشنواره ها محسوب می شود.

سالاری اظهار داشت: طبق گزارشات داوران انتخاب آثار بخاطر سطح کیفی کارها دشوار بوده  بنابراین هم به احاظ کمی و هم کیفی رشد داشتیم.ضمن اینکه  تقریبا تمام استان ها درگیر جشنواره شدند  که بحمدالله بخش های مختلف تجسمی. در حال بالیدن، رشد و پویایی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر