صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
احمدی‌صدر در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

رشد ۸۰۰ درصدی زیرساخت‌های اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: رشد زیر ساخت‌های اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۱ سال و نیم گذشته نسبت به ۲۰ سال گذشته با رشد ۸۰۰ درصدی همراه بوده است.
کد خبر : 891767

احمد احمدی‌صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: رشد زیر ساخت‌های اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۱ سال و نیم گذشته نسبت به ۲۰ سال گذشته با رشد ۸۰۰ درصدی همراه بوده است.

وی تصریح کرد: متوسط رشد زیرساخت‌های توسعه اقدامات کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۲۰ سال قبل از سال ۱۴۰۰ سالی ۱/۵ زیر ساخت بوده است و در حال حاضر به سالی ۳۱/۵ زیر ساخت رسیده‌ایم و رشد چشمگیری داشته است. 

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: معنای آمار و ارقام فوق این است که شهرداری تهران با جدیت کامل دارد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کند.

 وی تاکید کرد: عمده آسیب‌های اجتماعی شهر تهران را در حال حاضر معضلاتی مثل کودکان کار و خیابان، معتادان متجاهر، متکدیان و ... شامل می‌شوند و در شهرداری تهران ما برای کاهش حجم آسیب هر یک از این معضلات، اقدامات ویژه ای را در دستور کار داریم.

احمدی صدر در ادامه اضافه کرد: تعداد مراکز "پویاشهر" شهرداری تهران هم اکنون به ۳۷ مرکز رسیده است و همزمان با گسترش و توسعه این مراکز برنامه‌های ویژه‌ای را هم برای اجرا در ابن۷ مراکز که در نهایت به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شوند را دنبال خواهیم کرد.

وی همچنین یادآور شد: در مراکز پویاشهری که در شهر تهران فعال هستند اموری چون استعدادیابی، هدایت، آموزش تخصصی، توانمندسازی و مهارت‌آموزی حرفه‌ای در زمینه‌های صنایع دستی، تئاتر، آرایشگری، خیاطی، چرم‌دوزی، قالیبافی و دیگر مهارت آموزی ها برای کودکان کار انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تأکید کرد: یکی از آسیب‌های اجتماعی که جامعه امروزی و شهروندان پایتخت با آن روبرو هستند، معضلی با عنوان کودکان کار و خیابان و نابسامانی آن‌ها در این شهر است که ما ماکز پویاشهر را با هدف تحصیل، آموزش، استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار فعالیت کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر