صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیائی در جریان سفر به استان لرستان مطرح کرد؛

بازمهندسی خطوط پستی لازمه ارتقای کیفیت خدمت رسانی

محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست بازمهندسی و طراحی خطوط جدید پستی را از ارکان ارتقای سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مردم خواند.
کد خبر : 889422

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان سفر به استان لرستان از بخش‌های مختلف ستادی و اجرایی اداره کل پست این استان به منظور بررسی فرایند‌های پستی بازدید و با کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه با حضور درنشست شورای اداری پست استان هدف از سفر به استان‌ها را شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه خواند و افزود: شناسایی وضعیت موجود، آسیب شناسی و رفع چالش‌ها در راستای اجرای سیاست کلان شبکه پستی از دیگر اهداف این سفر هاست.

معاون وزیر ارتباطات به بازسازی و تجهیز مرکز تجزیه و مبادلات پست استان لرستان به دستگاه سورتینگ هوشمند مرسولات در راستای ارائه خدمات بهینه اشاره کرد و گفت: مولد سازی بهترین فرصت برای ادارات پست استان هاست تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود درجهت کاهش هزینه‌ها و ارتقای خدمات گام بردارند.

وی به بازمهندسی خطوط مبادله پستی اشاره کرد و گفت: با طراحی خطوط جدید و ساماندهی وضعیت موجود در ارتقای سرعت و کیفیت ارسال مرسولات و در نتیجه افزایش رضایتمندی هموطنان اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

راه‌اندازی باجه‌های سیار پستی در مناطق محروم و کم برخوردار، تاکید بر اجرای صحیح ساختار جدید سازمانی از دیگر موارد مطرح شده لیائی در این نشست بود.

دیدار با خانواده شهید محمد رضا شهبازی از شهدای منتسب شرکت ملی پست و اهدای شاخه‌ی گل به کارکنان بانو شاغل در پست استان لرستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل به لرستان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر