صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۱ - ۰۵ دی ۱۴۰۲
هفته پژوهش و فناوری (۵۰)

۳۴ پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل معرفی شدند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ۳۴ پژوهشگر برتر این دانشگاه را در گروه‌های مختلف تحصیلی معرفی کرد.
کد خبر : 887277

محمد ضعیفی‌زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام پژوهشگران منتخب این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: عباس میرزایی در گروه فنی و مهندسی مقام نخست را کسب کرد، فرناز دانشور به مقام دوم رسید و غلامرضا آقاجانی مقام سوم را به دست آورد.

وی اضافه کرد: علی جوان فروزنده مقام اول پژوهشی گروه معماری را از آن خود کرد و زهرا مهربان، نسترن صفوی و لیلا علیزاده به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم گروه علوم پزشکی را کسب کردند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل متذکر شد: ابراهیم فتائی و هاشم یعقوبی مقام‌های نخست گروه علوم پایه و کشاورزی را کسب کردند و علی جعفری مقام نخست را به دست آورد و صدرالدین ستاری و ایران سلیمانی به|‌طور مشترک مقام دوم گروه علوم انسانی این دانشگاه را از آن خود کردند.

ضعیفی‌زاده درباره انجمن‌های علمی برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل هم گفت: از دبیران انجمن‌های علمی مامایی، پرستاری، روانشناسی، زبان انگلیسی و مهندسی کامپیوتر به‌عنوان انجمن‌های فعال تجلیل شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خاطرنشان کرد: از مجید خیاط‌نژاد به‌عنوان مقام اول و فرشاد اروجی به عنوان مقام دوم پژوهشگری تجلیل شد.

وی همچنین با اشاره به افتخارآفرینی بین‌المللی پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: در هفته پژوهش ۱۴۰۲ نورالدین قدیمی به‌عنوان یک درصد برتر، الهام عزت‌زاده و مجید خیاط‌نژاد به عنوان دو درصد برتر دانشمندان و نخبگان جهان مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، کمال یاوریان و منصور حسینی فیروز را به‌عنوان فناوران برتر این دانشگاه معرفی کرد و ادامه داد: علیرضا سیفی، مهران ذکوی، مریم لطفی، رضا اسماعیلی، عرفان گنجی، امیرحسین مرادی، علی واثق، علیرضا ساعدی، محمدرضا جمادیه و پریا طاهری نیز دانشجویان فعال علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل هستند.

ضعیفی‌زاده افزود: مجید خیاط‌نژاد از گروه کشاورزی و منابع طبیعی و محسن سیفی داوری از گروه فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز به‌عنوان پژوهشگران برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر