صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۸ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲
معاون دانشگاه آزاد دزفول عنوان کرد؛

جایگاه مهم حسابداران در ارتقای بهره‌وری و مدیریت منابع سازمان‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، جایگاه حسابداران در ارتقای بهره‌وری و مدیریت منابع در سازمان‌ها را مهم برشمرد.
کد خبر : 883854

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با روز حسابدار نخستین گردهمایی معرفی «طرح پویش» در استان خوزستان با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان رشته حسابداری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول توسط دانشکده مهارت و کارآفرینی برگزار شد.

علی سپهریان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به اهمیت جایگاه حسابداران در ارتقای بهره‌وری و مدیریت منابع در سازمان‌ها اشاره و اظهار کرد: دانشجویانی در رشته خود موفق خواهند شد که در کنار علم‌آموزی، دوره‌های مهارتی آن رشته را نیز فرابگیرند، چراکه علم که اگر با مهارت و کارآمادگی همراه شود بازارکار در انتظار او خواهد بود.

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول هم بیان کرد: تأسیس این دانشکده در راستای تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه و مشتمل بر ارائه خدمات جدید، اشتغال دانشجویان همزمان با تحصیل (طرح پویش)، برگزاری دوره‌های مهارتی حین تحصیل (با ارائه گواهینامه‌های معتبر فنی و حرفه‌ای و دانشگاهی) و راه‌اندازی کسب و کار حین تحصیل (فعالیت‌های کاربنیان) بوده که فرصتی بی‌بدیل برای گذار به دانشگاه‌های نسل سوم است.

 

نادر رستمی‌زاده در ادامه با اشاره به مزایای طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل) یادآور شد: دانشجویانی که در طرح پویش شرکت می‌کنند از مزایایی چون اشتغال همزمان با تحصیل در شرکت‌ها و کارخانجات مرتبط با رشته به همراه دریافت کمک هزینه تحصیلی، اعطای گواهینامه پویشی به‌عنوان رزومه کاری و کسب کار آمادگی ورود به بازارکار برخوردار می‌شوند.

در این مراسم از دانشجویان ممتاز حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و پرسنل گروه «مالیتو» با اهدای لوح تجلیل و بورس تحصیلی به دانشجویان ممتاز معرفی شده در قالب طرح پویش از طرف مؤسسه مالی مالیتو اعطاء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر