صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۱ - ۰۸ آذر ۱۴۰۲

جذب دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد به‌صورت هوشمندانه اجرایی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود عنوان کرد: این دانشگاه با ارائه راهکار‌های عملی وارد حوزه جذب دانشجویان و دانش‌آموختگان برای همکاری شده و این مهم با اجرای برنامه‌هایی هوشمندانه آغاز شده است.
کد خبر : 881962

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسینعلی سمیعی در بازدید دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های شهرستان میامی از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود که در راستای هدایت تحصیلی و جذب دانش‌آموزان صورت گرفت، خطاب به دانش‌آموزان گفت: امروز در حالی از ظرفیت‌های وسیع این دانشگاه بازدید می‌کنید که سیاست کلی دانشگاه آزاد اسلامی بر محور «هر دانشجو یک مهارت و یک تخصص» بنا نهاده شده و این مهم انتخاب دانشگاه محل تحصیل را برای شما آسان می‌کند.

وی افزود: این سیاست کلی یک شعار نیست، بلکه دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه راهکار‌های عملی وارد حوزه جذب دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای همکاری شده و این مهم با اجرای برنامه‌هایی هوشمندانه آغاز شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با بیان اینکه این دانشگاه یکی از بزرگ‌ترین واحد‌ دانشگاهی کشور است، ادامه داد: وجود این دانشگاه در شهرستان شاهرود یک نعمت برای خانواده‌ها محسوب می‌شود که با توجه به امکانات وسیع و ظرفیت‌های علمی که در آن وجود دارد راه آسان انتخاب این مجموعه بزرگ را در پیش گیرند و با آسایش و آرامش‌خاطر در کنار خانواده خود به ادامه تحصیل تا مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بپردازند.

به گزارش آنا، در این بازدید دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی شهید هاشمی نژاد شهرستان میامی با حضور کارشناسانی از دانشگاه از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی و تفریحی واحد شاهرود دیدن کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر