صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«چند روایت معتبر» از بودن یا نبودن در شبکه دو

جدیدترین قسمت از فصل سوم «چند روایت معتبر» با موضوع «بودن یا نبودن» و محوریت مهاجرت، شنبه ۱۳ آبان روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.
کد خبر : 876787

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در فصل سوم این برنامه با محوریت پرداختن به چالش‌های اجتماعی، سعی شده از مشاغلی که از این منظر کمتر دیده شده و کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، صحبت شود. به همین منظور جدیدترین قسمت این برنامه به مهاجرت اختصاص دارد و از مهمانانی دعوت شده که با حضور در برنامه از تصمیم‌گیری خود پیرامون ماندن یا رفتن، بودن یا نبودن و... مطالبی جذابی عنوان کنند.

در این برنامه چهار مهمان حضور دارند: دختر ۲۲ ساله‌ای که قصد مهاجرت دارد؛ خانم ۲۸ ساله‌ای که برای تجارت به گرجستان و ارمنستان رفته و هم اکنون به ایران بازگشته است؛ خانم اهل کرمان که دکترای اقتصاد و پذیرش داشته، ولی در ایران مانده و کارآفرینی می‌کند و هم‌اکنون کارگاه تولیدی کفش چرم دارد و مهمان چهارم هم پسری است که دکترای خود را در اسپانیا می‌گیرد و شروط لازم را برای ماندن دارد، ولی ترجیح می‌دهد برگردد و کار‌های مربوط به دانش بنیان را به سرانجام برساند.

برنامه «چند روایت معتبر» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی خفاجی است که جدیدترین قسمت آن با موضوع مهاجرت، شنبه ۱۳ آبان ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه دو پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر