صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهلت ارسال آثار به همایش ملی آموزش‌وپرورش ارزش‌ها در دوره دبستان تمدید شد

همایش ملی آموزش‌وپرورش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش‌دبستانی با رویکرد ایرانی-اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر : 874679

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشکده رفاه با همکاری دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید رجایی، دانشگاه شهید مطهری (ره) و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) همایش ملی آموزش‌وپرورش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش‌دبستانی (رویکرد ایرانی-اسلامی) را برگزار می‌کند.

سارا حنیفه زاده، دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه بحث ارزش‌ها در جامعه کنونی ایران اهمیت بالایی دارد گفت: این همایش برای اولین بار در ایران به‌منظور ایجاد حساسیت نخبگانی نسبت به این امر مهم برگزار می‌شود.

او در این باره  اظهار کرد: تبیین جایگاه آموزش‌وپرورش ارزش‌ها در عصر حاضر، مفهوم شناسی آموزش ارزش‌های دینی- اخلاقی، ملی و انسانی در دوره دبستان و پیش‌دبستان با رویکرد ایرانی- اسلامی، تبیین اصول و مبانی دینی، تاریخی، فلسفی، جامعه‌شناختی، روان‌شناختی در آموزش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش‌دبستان با رویکرد ایرانی- سلامی، تبیین جایگاه اهداف، محتوا، روش‌ها و شیوه‌های ارزشیابی در آموزش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش‌دبستان با رویکرد ایرانی- اسلامی، جایگاه برنامه‌های تربیت مربی و معلم دوره دبستان و پیش‌دبستان در آموزش ارزش‌ها، نقش فعالیت‌های پرورشی و فوق‌برنامه‌های مدارس در آموزش ارزش‌های دوره دبستان و پیش‌دبستان، جایگاه تفکر در آموزش‌وپرورش ارزش‌های دوره دبستان و پیش‌دبستان، فضای مجازی و آموزش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش‌دبستان و آسیب‌شناسی آموزش‌وپرورش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش‌دبستان، از جمله محورهای این همایش است.

گفتنی است، علاقمندان به شرکت در همایش می‌توانند مقالات خود را تا ۵ آبان به دبیرخانه همایش ارسال نمایند. همچنین می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://veesp.refah.ac.ir/ مراجعه یا با شماره 02135074230 هماهنگ کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر