صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر رویدادهای فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی:

«عصر امید» هوش مصنوعی به کمک متخصصان رایانه آمد

مهدی باقری‌زاده عنوان کرد: رویداد ملی عصر امید روی پیشرفت شرکت‌های مختلف هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء تأثیر مثبت خواهد داشت و متخصصان کامپیوتر (رایانه) بهتر می‌توانند جایگاهشان را پیدا کنند.
کد خبر : 873382

مهدی باقری‌زاده مدیر رویداد‌های فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه چهارمین رویداد ملی عصر امید در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: این رویداد در سه دوره گذشته در مصلای حضرت امام خمینی (ره) خردادماه ۱۴۰۱، دومین رویداد در عسلویه و سومین رویداد هم در شهرستان سیرجان برگزار شد.

وی اضافه کرد: چهارمین رویداد ملی عصر امید در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء هم با حضور ده‌ها شرکت دانش‌بنیان و فناور در استان البرز و در دانشگاه آزاد کرج در حال برگزاری است.

مدیر رویداد‌های فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه هوش مصنوعی جایگاه بسیار تأثیرگذاری در زندگی انسان‌ها دارد، عنوان کرد: شرکت‌های دارای محصول در رویداد ملی عصر امید در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء حضور یافته و دستاورد‌های خود را در معرض عموم قرار دادند.

باقری‌زاده درباره اینکه پیش‌بینی شما از دستاورد چهارمین رویداد ملی عصر امید در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء چیست؟ چنین پاسخ داد: قطعاً این رویداد روی پیشرفت شرکت‌های مختلف هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء تأثیر مثبت خواهد داشت و متخصصان کامپیوتر بهتر می‌توانند جایگاهشان را پیدا کنند.

وی تبیین کرد: متخصصان کامپیوتر برای ارائه خدمات قطعاً به هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء نیاز مبرم دارند.

به گزارش آنا، رویداد ملی عصر امید «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» در قالب ۱۵ کمیته تخصصی و با حضور ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان از ۲۲ مهرماه آغاز به کار کرد و تا ۲۵ مهر جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می‌شود.

همراه با این رویداد، نخستین کنفرانس ملی پژوهش و نوآوری در هوش مصنوعی، نمایشگاه دستاورد‌های نوین در هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی با محوریت چالش‌های علمی در حوزه هوش مصنوعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر