صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۴ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲

تجلیل از مدال‌آوران نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در دانشگاه آزاد بجنورد

مدال‌آوران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی تجلیل شدند.
کد خبر : 872488

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی به میزبانی هانگژو برگزار و صادق آذرنگ دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و نماینده وزن ۹۰ کیلوگرم کوراش مردان ایران در فینال این وزن با رویارویی در مقابل «کیم مینگ‌یو» از کره‌جنوبی و نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز از تاتامی خارج شد و مدال طلای این دوره از بازی‌ها را از آن خود کرد.

مجید وحید بریمانلو دانشجوی نوورود رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد نیز در وزن ۶۶- کیلوگرم کوراش در دیدار فینال به مصاف آرتیوم اشتوربابین از ازبکستان رفت و با مغلوب شدن بر حریف خود به مدال نقره این دوره از مسابقات بسنده کرد.

به همین مناسبت در مراسمی با حضور غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از این دو مدال‌آور واحد دانشگاهی بجنورد تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد در این مراسم اظهار کرد: حمایت از ورزش دانشجویان یکی از برنامه‌های مهم و در اولویت هیئت رئیسه این دانشگاه است. برای پیشرفت و اعتلای دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و از قهرمانان و ورزشکاران همیشه حمایت همه‌جانبه می‌کنیم.

غلامرضا کاظمی با قدردانی از الیاس علی‌اکبری دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و سرمربی تیم کوراش عنوان کرد: این پیروزی قطعاً در سایه تلاش شبانه‌روزی، ممارست و پیگیری مستمر ورزشکاران و مربیان به‌دست آمده و قدردان تلاش آنان هستیم. امیدواریم با حضور چنین مربیانی ارزشمند در این رشته ورزشی شاهد موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

وی افزود: حضور افرادی همانند کوروش خسرویار (کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد) به‌عنوان رئیس کمیسیون داوران در مسابقات بین‌المللی و جهانی مایه مباهات است و کسب مدال‌های رنگین در میدان‌ها جهانی و ملی به همت کوراش‌کاران خراسان شمالی بیانگر این موضوع بوده که این استان از ظرفیت بسیار خوبی در این رشته برخوردار است و توانسته با توسعه این رشته، قهرمانان ارزنده و بسیار خوبی را در سطوح مختلف مطرح و معرفی کند.

به گزارش آنا، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که به میزبانی هانگژو برگزار شد، روز یکشنبه ۱۶ مهرماه به پایان رسید. کاروان ورزش ایران با ۲۸۹ ورزشکار در ۳۴ رشته ورزشی در نوزدهمین دوره از بازی‌های آسیایی حضور داشت که با کسب ۱۳ طلا، ۲۱ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۵۴ مدال در رده هفتم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر