صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ویژگی‌های هوش مصنوعی به لینکدین اضافه می‌شود

ویژگی‌های هوش مصنوعی به کسب‌وکار‌های اصلی لینکدین اضافه می‌شود و به استخدام‌کنندگان اجازه می‌دهد با پرسیدن سؤالات، نامزد‌های شغلی خود را پیدا کنند.
کد خبر : 871468

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، «رایان روسلانسکی»، مدیرعامل شبکه اجتماعی لینکدین اعلام کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی را به کسب‌وکار‌های اصلی خود اضافه می‌کند و به استخدام‌کنندگان اجازه می‌دهد با پرسیدن سؤالات به زبان طبیعی، نامزد‌های شغلی را پیدا کنند. همچنین به متخصصان بازاریابی این امکان را می‌دهد تا کمپین‌های تبلیغاتی را با چند کلیک ایجاد کنند.

شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت برای متخصصان کسب‌وکار از فناوری «اوپن‌ای‌آی» (OpenAI) خالق «چت جی‌پی‌تی» (ChatGPT) برای توسعه ویژگی‌های بیشتر استفاده کرده است.

لینکدین بیش از ۹۵۰ میلیون عضو دارد که بیشتر آن‌ها برای استفاده از این سرویس هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند، اما کسب‌وکار اصلی برای دسترسی کاربران به داده‌هایش از استخدام‌کنندگان و متخصصان بازاریابی و فروش پول دریافت می‌کند. به‌طور سنتی، آن دسته از مشتریان را ملزم می‌کرد تا پایگاه داده لینکدین را با استفاده از فیلتر‌های داده، کلمات کلیدی و سایر تکنیک‌های موتور جست‌وجو کنند. 

اکنون استخدام‌کنندگان می‌توانند به‌طور طبیعی سؤال مشابهی را مطرح کنند و رایانه می‌تواند سؤالات خود را پاسخ دهد. به گفته مدیر اجرایی لینکدین در عصری که عناوین شغلی به سرعت در حال تغییر هستند، این شبکه اجتماعی در تلاش است تا افرادی را تشویق کند که بدون توجه به تحصیلات، مهارت‌هایشان با شرایط شغلی مطابقت داشته باشد.

لینکدین در حال اضافه کردن ابزار‌های مشابه برای متخصصان فروش است که در جست‌وجوی مشتریان بالقوه هستند و همچنین ابزاری را معرفی می‌کند که از هوش مصنوعی برای خواندن وب‌سایت یک شرکت و ایجاد یک کمپین بازاریابی برای محصولات به کسب‌وکارها استفاده می‌کند، سپس در سایت لینکدین اجرا می‌شود. 

این شرکت که در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۱۵ میلیارد دلار درآمد داشته، قصد ندارد برای ویژگی‌های جدید هزینه اضافی بپردازد. برخی از ویژگی‌ها بخش‌هایی از مشاغل کاربران خود را خودکار می‌کنند.

روسلانسکی گفت: برای اکثریت جهان، شما متوجه خواهید شد که این وظایف توسط هوش مصنوعی افزایش می‌یابد، بنابراین نقش شما باید کمی تطبیق پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر