صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان با انتشار پوستر رویداد؛

جزئیات نشست‌های تخصصی «بر سینمای ایران چه گذشت» اعلام شد

اسامی مهمانان سلسله نشست‌های تخصصی «بر سینمای ایران چه گذشت» که ۳ تا ۶ مهرماه به همت سازمان سینمایی سوره برگزار می‌شود، منتشر شد.
کد خبر : 869431

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پوستر سلسله نشست‌های تخصصی با عنوان «بر سینمای ایران چه گذشت» که به همت سازمان سینمایی سوره و به میزبانی امیر قادری برگزار می‌شود، منتشر شد.

همزمان با انتشار پوستر، جزییات اولین هفته از این رویداد که ۳ تا ۶ مهرماه ساعت ۱۷ تا ۲۰ در پردیس سینمایی آزادی برپا می‌شود، اعلام شد.

در سلسله نشست‌های تخصصی با عنوان «بر سینمای ایران چه گذشت» که با هدف واکاوی شیوه شکل‌گیری و مدیریت سینمای ایران پس از انقلاب برگزار می‌شود، فریدون جیرانی به عنوان کارشناس ثابت برنامه حضور دارد و هر شب با پخش یک قسمت از مستند «بر سینمای ایران چه گذشت؟» به کارگردانی شهرام میراب‌اقدم، تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره، میزگردی با حضور سینماگران شاخص پیشکسوت و مدیران ادوار مختلف سینمای ایران برگزار می‌شود.

بدین ترتیب در اولین شب از برگزاری این رویداد، دوشنبه ۳ مهرماه، سیدضیا هاشمی، مهدی فخیم‌زاده و بهروز افخمی مهمان این برنامه هستند.

در دومین شب، سه‌شنبه ۴ مهرماه، مسعود شاهی، سیدمحمد حسینی و هوشنگ گلمکانی در این نشست حاضر می‌شوند.

چهارشنبه ۵ مهرماه همزمان با سومین شب این رویداد، ابوالحسن داوودی، محمدرضا شفاه و هارون یشایائی میزبان مخاطبان خواهند بود.

در آخرین شب برگزاری این رویداد یعنی پنجشنبه ۶ مهرماه، سیدضیا هاشمی، سجاد نوروزی و مجید اسماعیلی به عنوان مهمانان میزگرد معرفی شدند.

در اولین دوره این رویداد ۴ قسمت از مجموعه مستند «بر سینمای ایران چه گذشت؟» به نمایش درمی‌آید و به طور مشخص به واکاوی تاریخ سینمای ایران از سال ۵۶ تا ۶۶ می‌پردازد.

حضور برای عموم در سلسله نشست‌های تخصصی «بر سینمای ایران چه گذشت» آزاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر