صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیرهادی تاکید کرد؛

ارسال نظام‌نامه HSE توسط شهرداری به شورای شهر طی هفته‌های آتی

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: حماسه اربعین در شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.
کد خبر : 867335

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مهدی پیرهادی در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حماسه اربعین در شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد، اظهار کرد: حضور مردم در این حماسه چشمگیرتر بود که باید از مردم و تسهیل کنندگان شرایط و همچنین ملت عراق برای میزبانی از زائران تقدیر کرد.

وی ضمن تقدیر از خدمت رسانی معاونت خدمات شهری در مرزهای ایران و عراق  با استقرار ۳۳۰ پاکبان و ۲۸۰ آتش نشان تقدیر کرد و گفت: هزار و ۴۰۰ پاکبان و ۱۲۰ آتش نشان نیز در شهرهای زیارتی حضور داشتند و برای رفاه و سلامت زائران اقدامات مؤثری را انجام دادند.

پیرهادی با بیان اینکه وزارت کشور مأموریتی به کمیته خدمات شهری کشوری داده بود، یادآور شد: توان شهرهای مختلف کشور برای اولین بار در مرزها و شهرهای زیارتی مورد استفاده قرار گرفت و هرچه این ظرفیت تقویت شود، شرایط بهبود خواهد یافت. بسیاری از پاکبانان از سایر شهرها علاقمند به همکاری بودند و امیدواریم در سال آینده شرایطی فراهم شود که پاکبانان از همه شهرها بتوانند در حماسه اربعین خدمات رسانی کنند.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت در مرزها و شهر نجف مطلوب بود، تصریح کرد: شهرداری تهران و شهرداری برخی شهرها زحمات زیادی را کشیدند که جای تقدیر دارد؛ در شهر کربلا نیز از سه فضای پیش بینی شده، دو فضا وضعیت خوبی داشت و برای یک فضای دیگر باید تمهیداتی در سال آینده اندیشیده شود.

پیرهادی همچنین از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تقدیر کرد و گفت: از تمام افرادی که به جاماندگان اربعین حسینی در تهران خدمت رسانی کردند، تقدیر می کنم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند امروز گزارشی در مورد حادثه آرادکوه به ما ارائه خواهد داد، گفت: بنابه گفته معاون برنامه ریزی شهرداری، شهردار تهران دستور داده که «اچ‌اس‌ای» (HSE) با جدیت پیگیری شود و با این دستور تا چند هفته آینده باید نظام نامه به شورا ارسال شود تا بتوانیم شرایط بهتری را در تهران شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر