صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

دلیل تصمیم سازمان لیگ برای جلوگیری از تبلیغات پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مشخص شد

دلیل تصمیم سازمان لیگ برای جلوگیری از تبلیغات اسپانسر پرسپولیس در بازی با ذوب آهن مشخص شد.
کد خبر : 865309

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنجشنبه هفته گذشته پرسپولیس مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی بازی خود را برگزار کرد که این مسابقه دارای حواشی بود که یکی از مهمترین های آن بحث تبلیغات روی سکو بود.

باشگاه پرسپولیس با توجه به نبود تماشاگر در این بازی از فرصت استفاده کرد تا با پهن کردن پرچم های تبلیغاتی تیمش با آرم اسپانسرش روی سکوها به کسب درامدزایی خود کمک کند اما نمایندگان حاضر سازمان لیگ در ورزشگاه به مسئولان این باشگاه تذکر دادند که آرم اسپانسر باید پنهان شود. همین موضوع باعث ناراحتی شدید سرخپوشان شد و حتی رضا درویش مدیرعامل این باشگاه در این باره موضع گیری تندی علیه سازمان لیگ گرفت اما ماجرا چیست و چرا سازمان لیگ مانع از تبلیغات روی سکوی شد؟

پیگیری خبرنگار آنا از سازمان لیگ نشان می دهد که طبق پروتکل تعریف شده از زمان کرونا که مسابقات بدون حضور تماشاگر بوده و برای اینکه باشگاه بتوانند با تبلیغات اسپانسرهای خود روی سکوها درآمدزایی کنند کلیه باشگاه ها موظف هستند برای استفاده از تبلیغات روی سکوها قرارداد سه جانبه ای با حضور سازمان لیگ، باشگاه و شرکت مورد نظر امضا شود و طبق این قرارداد 70 درصد درآمد برای باشگاه و 30 درصد هم برای سازمان لیگ خواهد بود.

سازمان لیگ مدعی است چون متولی برگزاری مسابقات است و حق برگزاری دیدارها با این سازمان است بنابراین باید هرگونه فعالیت تبلیغاتی با هماهنگی و طبق قاعده آنها باشد.

همچنین مسئولان سازمان لیگ مدعی هستند که به هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تذکر و اخطار داده شده برای استفاده از تبلیغات روی سکوها در زمان عدم حضور تماشاگران باید این قرارداد امضا شود اما درحالی که سه هفته از لیگ گذشته هیچ کدام از این دو باشگتاه این قرارداد را امضا نکرده اند. 

ظاهرا یکی از باشگاه هایی که در این زمینه در فصل های گذشته پیش رو بوده سپاهان بوده است. سازمان لیگ معتقد است که در هر دو بازی پرسپولیس در تهران و تک بازی استقلال در ورزشگاه آزادی همکاری های لازم با سرخابی ها انجام شده علی رغم اینکه هنوز هم قراردادی نبسته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر