صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۵۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
پیشنهاد رتبه دوم کنکور انسانی ۱۴۰۲ به داوطلبان کنکوری؛

دانش‌آموزان روی امتحانات نهایی تمرکز ویژه داشته باشند

رتبه دوم کنکور انسانی ۱۴۰۲ گفت: داوطلبان سال‌های آینده روی امتحانات نهایی و دروس عمومی تمرکز ویژه‌ای داشته باشند. 
کد خبر : 863522

علیرضا بابائی رتبه دوم کنکور انسانی ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: از ابتدای ورودم به پایه دهم و پس از انتخاب رشته انسانی برای مطالعه کنکور با تهیه منابع مختلف برنامه‌‌ریزی کردم و خود را داوطلب کنکوری می‌دانستم. 

وی افزود: مطالعه کنکور بنده از ابتدای پایه دهم نظام‌مند نبود، اما تمام تلاش خود را به‌کار گرفتم.

بابائی تصریح کرد: اوج کار بنده از پایه یازدهم اتفاق افتاد و همواره تلاش مداوم داشتم و ۸۰ تا ۹۰ درصد مسیر بنده در سال دهم و یازدهم اتفاق افتاد و سال دوازدهم برای بنده سبک‌تر شده بود. 

رتبه دوم کنکور انسانی ۱۴۰۲ بیان کرد: با توجه به اینکه نوبت اول کنکور انسانی در دی برگزار شد، مطالعه کتاب‌های دوازدهم را از تابستان ۱۴۰۱ شروع کردم و روزانه ۱۴ ساعت درس می‌خواندم. 

بابائی بیان کرد: از فاصله نوبت اول تا نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ روند خود را کندتر و با آرامش بیشتری رفتار کردم و حدود ۱۰ تا ۱۱ ساعت مطالعه داشتم و سعی می‌کردم با آزمون‌های بازیابی، دروس را برای خودم مطالعه کنم. 

وی افزود: سعی می‌کردم بهترین خودم را در امتحانات نهایی نشان دهم که سوابق تحصیلی بالای بنده شانس رتبه برتر کنکور را می‌داد و از رتبه کنکورم به شدت راضی هستم. 

بابائی تصریح کرد: با آرامش بیشتری در نوبت دوم کنکور تیر شرکت کردم؛ چراکه می‌دانستم دی ماه هم عملکرد خوبی داشتم. 

رتبه دوم کنکور انسانی ۱۴۰۲ تاکید کرد: در دبیرستان دولتی ادامه تحصیل داده ام، اما هیچ کدام از دانش آموزان از عملکرد مدرسه در سال پایانی رضایت نداشتند و با اجازه مدرسه سال دوازدهم را به صورت خودخوان در منزل بودم و مطالعه کنکور داشتم. 

بابائی اضافه کرد: معدلم در سال اول و دوم دبیرستان بالای ۱۹ و ۹۰ بود و در سال پایانی هم به علت اینکه سوابق تحصیلی از سوی آموزش و پرورش اعلام شد درست یادم نیست و برای ادامه تحصیل در دانشگاه بین رشته علوم قضائی و حقوق دانشگاه تهران مردد هستم. 

وی در پایان بیان کرد: به هیچ عنوان در موسسه ثبت‌نام و کنکوری شرکت نکردم و از برخی کتب تست جهت آمادگی و موفقیت بیشتر بهره می‌بردم. 

رتبه دوم کنکور انسانی ۱۴۰۲ گفت: پیشنهاد داوطلبان کنکوری سال‌های گذشته دوری از حواشی کنکور و توکل به خدا بود، اما حواشی به میزان زیاد روی بنده اثر می‌گذاشت و ذهنم درگیر می‌شد که با انتقال آن‌ها روی کاغذ با فراغ باز به مطالعه کنکور رفتم، وظیفه داوطلب درس خواندن است و به داوطلبان پیشنهاد می‌کنم خود را با شرایط کنکور وفق دهم و از آزمون‌های سال‌های گذشته هم استفاده کنند. 

بابائی افزود: داوطلبان توجه ویژه‌ای به امتحانات نهایی و دروس عمومی داشته باشند و بدانند که قانون خداوند این است که اگر تلاش کنند حتما مزد زحمات خود را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر