صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۶ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
در آستانه اربعین حسینی صورت گرفت؛

افتتاح مسجدی با ۳ کاربرد در خوزستان توسط گروه‌ جهادی‌ شهدا + فیلم

گروه جهادی شهدا در آستانه اربعین حسینی و برای تسهیل حضور زائران اربعین، اقدام به افتتاح مسجد علی‌ابن ابی‌طالب(ع) در استان خوزستان کرد.
کد خبر : 862963
به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تابستان ۱۳۹۹ بود که کلنگ احداث مسجد علی ابن ابیطالب(ع) واقع در استان خوزستان، دشت آزادگان، (بخش بوستان)،روستای میهن‌آباد (چذابه) با حضور اهالی و اعضای گروه جهادی شهدا به زمین زده شد.
 
 
بر اساس این گزارش، طی این مدت در فضایی به مساحت ۵۰۰ مترکار ساخت پیگیری شد و طی آن قرار شد بنای داخلی مسجد ۲۲.۵ در۱۲.۵ جمعا ۳۰۰ متر و فضای بیرون مسجد جهت حمام و دستشویی و آشپزخانه حدودا ۲۲۵ متر شامل (۴ چشمه سرویس بهداشتی و حمام برای آقایان و۴چشمه سرویس بهداشتی وحمام برای بانوان) احداث شود.
 
 
احداث این مسجد از سوی گروه جهادی شهدا با سه هدف صورت گرفت: ۱- اسکان و پذیرایی زائرین اربعین حسینی ۲- اسکان و پذیرایی زائرین راهیان نور ۳- برپایی نماز جماعت روستا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی واعتقادی.
 
 
ساخت و تکمیل این پروژه به علت گرمای بالای ۵۰ درجه به سختی و با مشقت تمام و به صورت جهادی صورت پذیرفت، مسجد در مردادماه ۱۴۰۲ و با حضور اعضای گروه جهادی و مسئولان و اهالی روستا به بهره‌برداری رسید.
 
 
از تاریخ ۸ شهریورماه و همزمان با اربعین ۱۴۰۲ این مسجد جهت اسکان و پذیرایی زائرین مورد استفاده قرارخواهد گرفت و زائرینی که تمایل دارند می‌توانند جهت اسکان و پذیرایی قبل و بعد ازتشرف به کربلای معلی از این مسجد وایستگاه صلواتی که برای پذیرایی از این عزیزان در نظرگرفته شده است، استفاده کنند.
 
 
 
در ادامه فیلم افتتاح مسجد را ببینید؛
 

انتهای پیام/

ارسال نظر