صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۴ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی؛

چند طرح کلان جهاد دانشگاهی رونمایی می‌شود

قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی از رونمایی چند طرح کلان ملی در چهل و سومین سالگرد این نهاد خبر داد.
کد خبر : 861007

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسن فارسی، قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی و معاون هماهنگی و امور مجلس در نشست خبری به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد که امروز صبح برگزار شد، گفت: ۱۶ مرداد سالگرد تشکیل نهادی محجوب مظلوم، مقتدر و اقتدارآفرین است. چیزی که باعث شده همواره جهاد مورد توجه باشد، خط شکنی، الگوسازی و حرکت‌آفرینی است که در عرصه‌های مختلف از جهاد دانشگاهی شاهد هستیم.

وی افزود: مراسم سالگرد ۱۶ مرداد با حضور مقامات کشوری و لشکری در پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود. صبح روز دوشنبه مراسم تجلیل میثاق با حضرت امام در حرم مطهر حضرت امام رخ می‌دهد.

معاون هماهنگی و امور مجلس اظهار کرد: همچنین در این روز تقدیر از جهادگران نمونه  در پژوهشگاه رویان انجام می‌گیرد. امسال تلاش کردیم تا فرآیند انتخاب جهادگران نمونه کیفی‌تر برگزار شود.

فارسی یادآور شد: رونمایی از چندین طرح، آغاز چند کلان طرح و پروژه دراین روز صورت می گیرد که امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، مقدمات آن فراهم شود.

قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی و معاون هماهنگی و امور مجلس عنوان کرد: چالش‌ها و راهبرد‌ها به نسبت برنامه‌های کلان کشور مانند برنامه هفتم توسعه کشور و برنامه هفتم جهاد دانشگاهی این کارگرو‌ها شمل گرفته و راهبرد‌ها بررسی شدند و امیدواریم نقشه راه آینده جهاد دانشگاهی راهی شفاف، هموار و امیدآفرین برای جامعه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر