صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری دوره‌های مهارتی در کردستان عراق از سوی دانشگاه آزاد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی از برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت و مهارتی توسط دانشگاه آزاد اسلامی در اقلیم کردستان عراق خبر داد.
کد خبر : 860097

محمدرضا ولیلو در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی meets که به میزبانی اقلیم کردستان عراق برگزار شد به خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: با توجه به نزدیکی جغرافیایی آذربایجان‌غربی و اقلیم کردستان عراق به یکدیگر و وجود برخی مشترکات فرهنگی حضور دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی می‌تواند در راستای جذب دانشجویان بین‌الملل مؤثر باشد.

وی با اشاره به دیدار با معاون وزیر علوم و وزیر آموزش و پرورش اقلیم کردستان عراق در حاشیه این نمایشگاه بیان کرد: رایزنی‌های بسیار گسترده‌ای در راستای حضور مقاماتی از اقلیم کردستان برای بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، افزایش همکاری‌های علمی و جذب دانشجویان بین‌الملل در این واحد دانشگاهی صورت گرفت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: رایزنی برای تأیید مدرک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در اقلیم کردستان عراق و برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت و مهارتی توسط دانشگاه آزاد اسلامی در این اقلیم و انعقاد تفاهم‌نامه‌ با دانشگاه‌های اربیل از دیگر محور‌های اصلی این دیدار‌ بود.

ولیلو با اشاره به علاقه‌مندی دانش‌آموزان و دانشجویان عراقی برای تحصیل در مراکز آموزش عالی ایران، حضور دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی در این نمایشگاه را گام مؤثری در حوزه امور بین‌الملل و جذب دانشجویان غیرایرانی برشمرد. 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی پیش از حضور در نمایشگاه بین‌المللی meets به همراه محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی با استاندار اربیل دیدار و از آمادگی کامل این دانشگاه به‌خصوص مرکز پیرانشهر به‌دلیل نزدیکی به مرز تمرچین در برگزاری هرچه باشکوه‌تر پیاده‌روی اربعین و خدمات‌رسانی به زوار اربعین خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر