صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور مطرح کرد؛

اعلام همکاری‌های آموزش و پرورش ایران و افغانستان

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، گفت: آموزش و پرورش خدمات آموزشی مطلوبی به وزارت معارف افغانستان ارائه کرده است.
کد خبر : 85715

به گزارش گروه اجتماعی آنا، خلیل الله بابالو در دیدار مدیرکل آسیای غرب وزارت امور خارجه، اظهارکرد: وزارت آموزش و پرورش کمک‌های شایانی به نظام آموزشی وزارت معارف جمهوری اسلامی افغانستان داشته است.


رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، بر اجرایی کردن مفاد پیش نویس یادداشت تفاهم همکاری‌های علمی، آموزشی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: در صورت تامین هزینه در حوزه تربیت معلم و مدرس اقدامات اساسی در افغانستان انجام خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش آمادگی خود را به منظور آموزش نظام جامع نظارت و ارزشیابی تحصیلی،‌تالیف کتاب‌های درسی، استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی در آموزش و یاددهی - یادگیری و ارائه تجهیزات و نرم افزارهای آموزشی اعلام کرده است.


بابالو تصریح کرد : اعزام مستشار آموزشی، ‌ساخت مجتمع آموزشی تربیت معلم ابن سینا و دوره آموزشی فنی و حرفه‌ای از کارهای بسیار خوبی است که از سوی وزارت آموزش و پرورش کشورمان در افغانستان انجام شده است.


رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، اظهارکرد: در برنامه‌های جدید نیز آموزش خانواده و مشاوره اولیا،‌ توانمند سازی زنان و دختران، سواد آموزی و یادگیری مادام العمر و توجه به کیفیت آموزشی از موضوعاتی است که در حال تدوین و برنامه‌ریزی با معاونت‌ها و سازمان‌ها و دانشگاه‌های وابسته به وزارت آموزش و پرورش هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر