صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عملیات حریم مجموعه تئاتر شهر به زودی اجرایی می‌شود

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای شرکت در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک به تئاتر شهر آمده بود، در حاشیه حضورش بیان کرد که جشنواره نمایش عروسکی تهران دوره خوبی را سپری می‌کند.
کد خبر : 855977

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه روز گذشته ۱۱ تیر به نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک آمد و همراه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای نمایش «میرزا محمد» نوشته عقیل جماعتی و کارگردانی قاسم تنگسیرنژاد که از بوشهر در بخش بزرگسال جشنواره عروسکی حضور داشت، در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر نشست.

محمود سالاری درباره برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک گفت: جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک یکی از جشنواره‌های معتبر جمهوری اسلامی ایران است و هرچه با عظمت‌تر و بزرگ‌تر برگزار شود، مایه مباهات است.
به‌ شخصه شاهد استقبال مخاطبان و گروه‌های نمایشی از این جشنواره هستم که الحمدالله دوره خوبی را سپری می‌کند.

معاون امور هنری همچنین درباره مسئله حریم مجموعه تئاتر شهر گفت: طرح حریم مجموعه تئاتر شهر به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ارسال و رایزنی‌ها نیز با شهرداری انجام شده است و در انتظار تاییدیه‌های نهایی هستیم تا عملیات اجرایی حریم مجموعه تئاتر شهر عملی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر