صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در یک نمایشگاه دو روزه؛

محصولات فناورانه با رویکرد‌های نوین شناختی در حوزه ورزش عرضه می‌شود

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری رویکرد‌های نوین شناختی، ظرفیت‌های علوم و فناوری‌های شناختی را در حوزه ورزش به نمایش می‌گذارد.
کد خبر : 855071

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با برپایی غرفه محصولات شناختی در کنگره رویکرد‌های نوین شناختی در ورزش ظرفیت‌های علوم و فناوری‌های شناختی در این حوره را به نمایش می‌گذارد.

در غرفه اختصاصی ستاد در کنگره رویکردهای نوین شناختی در ورزش، 6 شرکت استارت‌آپی و دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های شناختی، دستآوردها و محصولات فناورانه خود را برای کمک به امر توسعه و تقویت ورزش با رویکردهای شناختی عرضه می‌کنند.

درکنگره رویکردهای نوین شناختی در ورزش، مباحث و موضوعاتی از جمله شناخت در ورزش، یادگیری، حفظ و ارتقا مهارت‌های شناختی‌حرکتی، توانبخشی شناختی، پزشکی ورزشی با تمرکز بر کارکردهای شناختی توسط اساتید و متخصصان مورد بررسی و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

در این کنگره کارگاه‌های تخصصی تحریک مغناطیسی و الکتریکی مغز و آزمون‌های شناختی در ورزش با استفاده از نرم‌افزارها و نقشه‌برداری مغز در ورزش نیز برگزار می‌شود.

کنگره رویکردهای نوین شناختی در ورزش، هشتم و نهم تیرماه جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت واقع در ضلع غربی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر