صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یافته‌های نوین در سرای نوآوری «برج دکتر قریب» کاربردی می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد شهرقدس با بیان اینکه دانش‌بنیان خلأ بین دانشگاه و صنعت را به خوبی پرمی‌کند، گفت: مباحث و یافته‌های نوین در سرای نوآوری برج دکتر قریب کاربردی می‌شود.
کد خبر : 854794

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله قاسمی پیربلوطی در بازدید از سرای نوآوری و شتابدهی توسعه صنایع منطقه‌ای برج دکتر قریب که با حضور معاونان و جمعی از مدیران و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس انجام شد، اظهار کرد: این دانشگاه در کنار مأموریت‌های آموزشی و پژوهشی خود تلاش دارد با ایجاد کسب‌وکار‌های پایدار همراه با رشد و نوآوری، همکاری بخش صنعت با دانشگاه را تقویت کرده و برای رسیدن به اهداف دانشگاه نسل سوم و چهارم تلاش کند.

وی به برخی از اقدامات و ظرفیت‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه درآمد‌های پایه نسبت به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده‌ها پرداخت و بیان کرد: تنها راه برون‌رفت از وضعیت اقتصادی کنونی از تورم اتحاد و حمایت از نخبگان و فناوران فعال در حوزه نوآوری است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس، ملارد، صفادشت افزود: یکی از مشکلات اساسی در حوزه صنعت و دانشگاه نیاز این دو به یکدیگراست و در چنین شرایطی نیروی کار موجود با ورود به حوزه صنعت می‌تواند تحول چشمگیری را در زمینه فناوری به وجود بیاورد که برای مجموعه دانشگاه و صنعت مفید خواهد بود، به عبارتی دانش‌بنیان خلأ بین دانشگاه و صنعت را به خوبی پرمی‌کند.

قاسمی پیربلوطی با بیان  اینکه مباحث و یافته‌های نوین در سرای برج قریب کاربردی می‌شود، عنوان کرد: سرای برج قریب با توجه به موقعیت جغرافیایی در سطح شهر تهران و داشتن شتاب‌دهنده و استارت‌آپ‌ها قابلیت هم‌افزایی با دانشگاه در ایجاد درآمد‌های پایدار برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر