صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آورده مثبت سامانه ۱۳۷ پلاس برای شهرداری تهران

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت سامانه۱۳۷ پلاس به‌عنوان سریعتر درگاه ارتباطی شهروندان با مدیران شهری، گفت: این سامانه می‌تواند آورده خوبی برای شهرداری داشته باشد و سرمایه‌گذاری در مرکز ۱۳۷ پلاس به نفع شهر، شهرداری و شهروندان است.
کد خبر : 854599

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  داود گودرزی در جلسه شورای معاونان این سازمان که در مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) برگزار شد، با تاکید بر نقش مردم در همه امور جامعه، گفت: فلسفه تشکیل حکومت دینی این است که زمینه مشارکت مردم را فراهم کند، لذا بحث مشارکت مردم مبنایی دینی دارد؛ علاوه بر این در مبانی عقلی و تجربی، هرکسی که از ظرفیت عظیم مردمی استفاده کند، در کار‌ها پیشرفت کرده و بهره لازم را خواهد برد.

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ پلاس یکی از بستر‌های مشارکت مردم در امور شهری را ایجاد کرده است، اظهار کرد: ما در این دوره، بخشی از انرژی خود را صرف بهبود و ارتقاء سامانه ۱۳۷ پلاس کردیم و خوشبختانه در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه سامانه ۱۳۷ پلاس می‌تواند آورده خوبی برای شهرداری داشته باشد، تصریح کرد: اهمیت این سامانه باید مورد توجه همه مدیران شهری قرار گیرد و ما هرقدر برای پیشرفت و توسعه سامانه ۱۳۷ پلاس سرمایه‌گذاری کنیم، به نفع شهر، شهرداری و شهروندان خواهد بود.

گودرزی به اقدامات صورت گرفته در بحث ارتقاء سامانه ۱۳۷ پلاس اشاره کرد و گفت: در اولین اقدام با توجه به طولانی بودن زمان انتظار برای دریافت پیام شهروندان، بروز رسانی دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در دستور کار قرار گرفت و سامانه جدید ۱۳۷ پلاس راه‌اندازی شد تا تماس شهروندان با سرعت بیشتری برقرار شده و پیام‌ها نیز سریعتر و با کیفیت بهتر انجام شود.

وی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در سامانه جدید را بازخورد گیری صد در صدی پیام‌ها عنوان کرد و افزود: نتیجه پیام هرچه که باشد، شهروند باید به طور کامل در جریان آن قرار بگیرد و اگر کوتاهی و سهل انگاری در انجام پیام شهروند مشاهده شود حتما باید برخورد قاطع با فرد خاطی صورت پذیرد.

در ابتدای این جلسه رضا ناصری سرای، رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سامانه ۱۳۷ پلاس و برنامه‌های پیش رو پرداخت و اظهار کرد: این مرکز با گذشت بیش از یک سال از شروع فعالیت خود، کتابچه‌ای از مهمترین اقدامات و دستاورد‌های صورت گرفته را منتشر کرده که به زودی در اختیار همه معاونت‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر