صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۵ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

شکست مبارز ایرانی مقابل ورزشکار مالزیایی/ زور بیگدلی به «غزالی» نرسید

جواد بیگدلی، مبارز (فایتر) ایرانی دومین شکست متوالی خود را در مسابقات قهرمانی سازمان «وان چمپیون‌شیپ» متحمل شد.
کد خبر : 853077

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در هفته بیست و یکم رقابت‌های «مبارزات جمعه» سازمان وان چمپیونشیپ، جواد بیگدلی مبارز ۲۸ ساله ایرانی نتوانست توانایی‌های خود را در مبارزه موی تای سبک وزن، مقابل «الیاس غزالی» مالزیایی به نمایش بگذارد و از حریف خود شکست خورد.

«غزالی» در راند اول به خوبی از مهارت‌های بوکس خود استفاده کرد و به صورت کامل در این راند به حریف خود برتری داشت. در راند دوم «بیگدلی» تلاش بیشتری از خود به نمایش گذاشت و سعی کرد با ضربات متوالی مشت برتری خود را به حریف دیکته کند، اما «غزالی» با ضربات آرنج و مشت‌های سنگین، این اجازه را به مبارز ایرانی نداد.

در راند سوم و پایانی مسابقه، دو مبارز نتوانست ضرباتی تاثیرگذار به یکدیگر وارد کنند و داوران در پایان نیز رای به برتری «الیاس غزالی» مبارز مالزیایی دادند.
رکورد «جواد بیگدلی» با این باخت در سازمان وان چمپیونشیپ به ۲ باخت و بدون بُرد رسید. او پیش‌تر و در رقابت نخست خود مقابل «سامینگدام لوکسوان» شکست خورده بود.

در آن سوی میدان نیز «غزالی» ۲۰ ساله رکورد خود را در این پیکار‌ها به ۲ بُرد و یک باخت بهبود داد. او در اولین بازی خود مقابل «ایاد البدر» عراقی به برتری دست یافته بود، اما در دومین دیدار مقابل «محمد صادقی» از ایران شکست خورده بود.

«مبارزات جمعه» سازمان «وان چمپیون‌شیپ» (ONE Friday Fights) مجموعه‌ای از رویداد‌های هنر‌های رزمی ترکیبی است که هر جمعه ساعت ۱۶ به وقت ایران در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بوکس
ارسال نظر