صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
در دانشگاه آزاد نجف‌آباد برگزار شد؛

رونمایی از اپلیکیشن طراحی‌شده ویژه دانشجویان غیرایرانی

اپلیکیشن طراحی‌شده ویژه دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد رونمایی شد.
کد خبر : 848442

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از نجف‌آباد، نخستین گردهمایی دانشجویان عراقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور اعضای هیئت رئیسه و مسئولان دانشکده بین‌الملل این واحد دانشگاهی برگزار و از اپلیکیشن طراحی‌شده ویژه دانشجویان غیرایرانی برای سهولت در امور اداری و درخواست‌های این دانشجویان رونمایی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این مراسم اظهار کرد: حضور دانشجویان عراقی در این واحد دانشگاهی می‌تواند منجر به گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی بین دو کشور ایران و عراق شود.

 فرید نعیمی با تأکید بر اهمیت یادگیری زبان فارسی به ضرورت نظارت بر کیفیت کلاس‌های زبان فارسی و تدریس به این زبان بدون استفاده از نظام ترجمه اشاره کرد و حفظ کیفیت سرویس‌دهی و تکریم دانشجویان غیرایرانی در کنار دانشجویان ایرانی را بسیار حائز اهمیت دانست.

وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد را به‌عنوان یکی از قطب‌های علمی کشور ایران برشمرد و افزود: این واحد دانشگاهی با دارا بودن امکانات و توانمندی‌های متعدد مناسب، در حوزه‌های امور آموزشی، پژوهشی و ارائه تسهیلات مختلف همانند خوابگاه، امکانات ورزشی و برگزاری تور‌های گردشگری به دانشجویان غیرایرانی آماده پذیرش متقاضیان غیرایرانی ادامه تحصیل در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مختلف فنی و مهندسی، پزشکی، حقوق، علوم پایه و علوم انسانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد  به ایجاد زیرساخت‌های مناسب ازجمله افتتاح دانشکده بین‌الملل برای دانشجویان غیر ایرانی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: پیگیری همه امور مربوط به ثبت‌نام، اخذ سند احراز هویت، رفع موانع و مشکلات احتمالی در فرآیند تحصیل از لحظه ورود تا فارغ‌التحصیلی و صدور دانشنامه، تسریع در انجام امور آموزشی، انجام اقدامات لازم در راستای تأمین امکانات مناسب و تجهیز خوابگاه و برگزاری تور‌های علمی داخلی، برنامه‌های فرهنگی و جلسات توجیهی ازجمله فعالیت‌های این دانشکده در راستای حفظ حرمت و کرامت دانشجویان غیرایرانی است.

به گزارش آنا، در پایان این نشست، دانشجویان بین‌الملل حاضر در جلسه به طرح مسائل و نظرات خود پرداختند و مسئولان حوزه‌های مختلف به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر