صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
به منظور برگزاری سومین دوره جشنواره صورت گرفت؛

تشکیل کارگروه تخصصی جشنواره‌ امامت و مهدویت ۳ استان دانشگاه آزاد

کارگروه تخصصی جشنواره‌ علمی، فرهنگی، هنری امامت و مهدویت با محور استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگلویه و بویر احمد به منظور برگزاری سومین دوره این جشنواره در اهواز تشکیل شد.
کد خبر : 847694

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از اهواز، تاکنون دو دوره از جشنواره‌ سالانه‌ علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با هدف جریان‌سازی ترویج فرهنگ امامت و مهدویت در استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده و پیش‌بینی می‌شود برگزاری این رویداد متضمن توسعه‌ کمی و کیفی گفتمان‌سازی فرهنگ امامت و مهدویت در جامعه شود.

جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با الهام از رهنمود‌های مقام معظم رهبری، اهداف گام دوم انقلاب و سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، مشتمل بر برنامه‌های موضوعی مانند برنامه‌های فرهنگی ازجمله شعر و ادبیات، برنامه‌های هنری شامل هنر‌های تصویری، نمایشی، تجسمی، برنامه‌های علمی-پژوهشی شامل همایش‌ها، کنگره‌ها، تألیف کتب و نشریات تخصصی و برنامه‌های دیجیتالی و فضای مجازی شامل انواع نرم‌افزار‌ها و بازی‌های رایانه‌ای، متناسب با ظرفیت‌های هر استان است.

بر این اساس، سومین کارگروه تخصصی جشنواره‌ علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با حضور علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، سیدجواد جعفری مدیرعامل مؤسسه‌ فرهنگی هنری امامت و مهدویت، معاونان فرهنگی دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگلویه و بویراحمد و محمدجواد اسماعیل غانمی دبیر تخصصی جشنواره‌ در استان خوزستان تشکیل شد.

در این نشست که با هدف برنامه‌ریزی در راستای اجرای سازوکار‌های لازم و تشکیل ستادها، شورا‌ها و کمیته‌های تعریف شده در شیوه نامه‌ برگزاری جشنواره مهدویت و امامت به منظور اجرای برنامه‌های موضوعی جشنواره در هر استان تشکیل شد، علاوه بر ارزیابی عملکرد این سه استان در دوره‌ پیشین جشنواره و بررسی امتیاز شاخص‌های انتخاب برنامه‌های برتر جشنواره، ابراز امیدواری شد این استان‌ها با استفاده از تجربه‌ دو دوره‌ قبلی در اجرای هرچه بهتر سومین دوره‌ جشنواره در ماه‌های رجب و شعبان امسال اهتمام ورزند.

ازجمله‌ این شاخص‌ها می‌توان مشارکت دستگاه‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌های خارج از دانشگاه در جشنواره، مشارکت انجمن‌ها، کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی، حضور مقامات کشوری، استانی و شهری، تبلیغات شهری و میدانی، طراحی پوستر فراخوان جشنواره، بازتاب رسانه‌ای، برگزاری پیش رویداد، میزان جذب شرکت کننده و مخاطب، تولید کتاب و تیزر تلوزیونی و ... را نام برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر