صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
فعالان نوآوری در لوازم خانگی چه درخواست‌هایی دارند؟

ارائه نیاز‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی در اینوتکس ۲۰۲۳

نیاز‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی در نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۳ مطرح و بر همکاری فعالان حوزه فناوری برای رفع این نیاز‌ها تأکید شد.
کد خبر : 846861

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشستی با موضوع (نیاز‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی) در نمایشگاه اینوتکس برگزار و فعالان در صنعت لوازم خانگی با بیان نیاز‌های خود در این صنعت از فعالان حوزه فناوری درخواست ارائه راهکار و یا ساخت دستگاه‌ کردند.

الهه آکوچکیان یکی از فعالان عرصه نوآوری در یک شرکت لوازم خانگی در این نشست اظهار کرد: خواص پلیمری قطعات لوازم خانگی نیازمند تغییراتی در راستای افزایش استحکام و طول عمر بیشتر هستند.

علیرضا طالبی از دیگر‌ فعالان عرصه لولزم خانگی گفت: برای طراحی و ساخت ماژول peltier به منظور استفاده در تهویه هوای پوشیدنی نیازمند همکاری فعالان حوزه فناوری هستیم.

محمدحنیف معلم نیز از دیگر فعالان صنعت لوازم خانگی عنوان کرد: تک فرزندی شدن خانواده ها، کاهش رشد جمعیت و افزایش سالمندان جوامع مشکلاتی را دربرخواهد داشت.

وی افزود: تک فرزندی موجب کاهش مهارت اجتماعی شده و با افزایش سالمندان در جوامع درخواست همدم و پرستار برای آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. به همین منظور برای رفع این معضلات نیازمند طراحی و ساخت ربات هوشمند هستیم.

این تولیدکننده تأکید کرد: این ربات باید قابلیت تشخیص صدا، احساسات و تصویر را داشته باشد که بعد از دریافت شناسه‌ها با تعقل پاسخگوی نیاز کودکان و سالمندان باشد.

کامران راعی به عنوان یکی از فعالان صنعت لوازم خانگی هم بیان کرد: فعالان حوزه فناوری می‌توانند با تحقیق و توسعه در اعتبارسنجی و کنترل دسترسی دستگاه‌های هوشمند با استفاده از تکنولوژی بلاکچین در حوزه لوازم خانگی ما را همراهی کنند.

به گزارش آنا، نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت در محل پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است و تا جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر