صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
در اینوتکس۲۰۲۳ برگزار شد؛

واکاوی تاثیر فیلترینگ بر روی کسب‌و‌کارهای خصوصی در فروم حکمرانی

در بخشی از رویداد فروم حکمرانی تاثیر مسئله فیلترینگ بر روی تولید، عرضه و تقاضای کسب و کارها واکاوی شد.
کد خبر : 846484

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،فروم حکمرانی (G-forum) یکی از رویدادهای جذاب اینوتکس است که به منظور پرداختن به مباحث حوزه فناوری و نوآوری از زاویه دید حکمرانی برای دومین سال با همکاری اندیشکده حکمرانی شریف در نمایشگاه اینوتکس برگزار می شود.

این رویداد قصد دارد تا با حضور صاحب نظران، سیاست گذاران و فعالین اکوسیستم نوآوری کشور، به بررسی مهم ترین چالش های حکمرانی در ارتباط با حوزه فناوری و نوآوری بپردازد.

در اولین روز از نمایشگاه اینوتکس، رویداد فروم حکمرانی به منظور بررسی "سود و ضرر فیلترینگ برای بخش خصوصی" میزبان محمدحسین حمیدی،مشاور کسب و کار، شهاب جوانمردی، مدیرعامل شرکت فناپ و پشتون پورپزشک مدیرعامل پادرو بود.

پشتون پور پزشک مدیرعامل یکی از کسب‌ و کارهایی که به دلیل فیلترینگ آسیب دیده بود، تجربیات خود را به اشتراک گذاشت و گفت: زیان‌هایی که فیلترینگ به کسب و کارها وارد کرده باعث شده است اکنون بخشی از نیروهای IT و نیروهای انسانی کسب و کارها انرژی خود را صرف این کنند تا دسترسی به سایت‌های جهانی را برای اعضا باز کنند. این موضوع باعث می‌شود هزینه خدمات و یا محصول کسب و کارها افزایش پیداکند و درنهایت نیروی مولد از کسب و کارها خارج شود.

در این نشست تلاش شد تا ابعاد مسئله فیلترینگ از زوایای مخالف مانند تاثیری که بر روی تولید، عرضه و تقاضای کسب و کارها دارد واکاوی شود. همچنین مهمانان به بررسی این موضوع پرداختند که آیا سیاست فیلترینگ می‌تواند ابعاد اقتصادی مثبتی هم برای کسب و کارها داشته باشد یا خیر؟

 

انتهای پیام/

ارسال نظر