صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۱۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
حسن پور در مراسم اختتامیه ربوکاپ۱۴۰۲ مطرح کرد؛

حرکت به سمت رویدادهای رقابتی مسئله محور در ربوکاپ۱۴۰۳

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت:باشگاه پژوهشگران جوان به منظور ایجاد بازتعریفی جدید از رویداد ربوکاپ قصد دارد سال آینده به سمت رویدادهای رقابتی مسئله محور حرکت کند.
کد خبر : 844019

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد حسن پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با اشاره به شکل‌گیری رویداد بین المللی ربوکاپ ازاد ایران  گفت:باشگاه سال ۷۷ ذیل دانشگاه آزاد اسلامی با هدف جذب، شناسایی پرورش و حمایت اعتلای تخصصی مهارتی استعدادهای جوان دانشجویی و دانش‌آموزی تشکیل شد و در سند تحول پنج ساله دانشگاه آزاد به عنوان متولی برگزاری رویدادها و مسابقات علمی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شده است.

وی در ادامه افزود:این رویداد برای مستعدانی که دانش تئوری حوزه رباتیک را در دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها فراگرفته اند این فرصت را فراهم می‌کند گه بتوانند دانشی را که کسب کرده اند در عرصه رقابت به چالش بکشند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان در ادامه توضیح داد: امسال در مسابقات ربوکاپ از استان های مختلف کشور شرکت کننده داشتیم تا فناوری، احساس توانمندی و انتقال تجربه در مقیاس وسیع گسترش پیدا کند.

وی با اشاره به برنامه این نهاد برای برگزاری ربوکاپ۱۴۰۳ توضیح داد: باشگاه پژوهشگران جوان به منظور ایجاد بازتعریفی جدید از رویداد ربوکاپ قصد دارد سال آینده به سمت رویدادهای رقابتی مسئله محور حرکت کند.

حسن پور در انتها گفت: به این صورت که مسئله توسط صنعت تعریف می‌شود طراحی مبتنی بر نیاز با همکار دانشگاه بازسازی و متناسب سازی می‌شود تا توسط دانشجویان و دانش آموزان پاسخ داده شود. اینکار به منظور تکمیل زنجیره آموزش، پژوهش و دانش افزایی انجام می‌شود تا یک اجتماع نخبگانی در این حوزه تشکیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر