صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۴۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
خط نشان سرمربی تیم ملی برای قهرمان المپیک

نصیر شلال: هیچ کس از اول سرمربی نبوده است/همه مجبور هستند همراه تیم باشند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پایان رکوردگیری برای حضور در قهرمانی آسیا به موارد مهمی اشاره کرد.
کد خبر : 843380

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نواب نصیر شلال در پایان رکوردگیری وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی تیم ملی کمتر از یک ماه است که شروع شده و بیشتر نفرات از آمادگی مورد نظر دور بودند. ما در مدت نزدیک به ۳۸ جلسه تمرینی داشتیم و امروز هم دیدیم که بیشترین نفرات بیش از حد انتظار ظاهر شدند و این مسئله ما را خوش بین کرد. امیدوارم با حمایت فدراسیون بتوانیم یک تیم ملی کامل به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم.

وی درباره شرایط کیانوش رستمی و این که این وزنه بردار در گذشته همکاری خاصی با کادر فنی تیم ملی نداشت، گفت: شرایط به گونه‌ای است که بحث همکاری مطرح نیست، بلکه همه مجبور هستند همراه باشند. در واقع ما شرایط را چه شکلی مهیا می‌کنیم که همه مجبور به پیروی از آن هستند.

نصیر شلال در واکنش به این موضوع که برخی معتقدند تجربه کافی برای سرمربیگری در تیم ملی وزنه برداری ایران ندارد، گفت: من در سال‌های قبل در رده بزرگسالان کار کرده‌ام و در جا‌های مختلف تجربه دارم. اینجا هم تلاش می‌کنیم که بهترین باشیم. این موضوع که مطرح می‌کنید، شاید سوال شماست. هیچکس از اول سرمربی نبوده و اینکه ما تولید مربی هم نداریم. به هر حال کار به مرور انجام می‌شود و شرایط مربوط به تجربه نیز مشخص می‌شود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ادامه داد: از همان اول که این مسئولیت را قبول کردم، سعی بر آن داشتم از همه داشته‌های وزنه برداری استفاده کنم و در این مسیر نیز حرکت می‌کنم.

درباره عملکرد ایوب موسوی گفت: ابتدا باید این را بگویم که وزنه برداران دسته ۸۱ کیلوگرم بیش از حد انتظار ظاهر شدند رکورد‌های خود را نیز افزایش دادند. ایوب هم از شرایط خوبش فاصله گرفته بود و برایش سخت بود که برگردد، ولی ما به او اعتماد کردیم و نتیجه این اعتبار نیز خوب بود و در وزن خودش بهترین عملکرد را داشت. به هر حال همه داشته وزنه برداری ایران همین است که کم است.

نصیر شلال در پایان گفت ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امشب یا فردا مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر