صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۶ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
از سوی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول صورت گرفت؛

نمایش توانمندی‌، تجهیزات و ادوات پشتیبانی ارتش در دانشگاه آزاد دزفول + تصاویر

نمایشگاه توانمندی‌ها، تجهیزات نظامی و ادوات پشتیبانی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برپاشد.
کد خبر : 842743

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا به مناسبت ۲۹ فروردین (روز ارتش جمهوری اسلامی) نمایشگاه توانمندی‌ها، تجهیزات نظامی و ادوات پشتیبانی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول با هدف گرامیداشت روز ارتش و آشنایی دانشجویان با دستاوردهای آن به مدت یک روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در مراسم بازگشایی این نمایشگاه اظهار کرد: ارتش از آغاز فعالیت‌های انقلابی در کنار مردم قرار گرفت و بعد از انقلاب اسلامی نیز به محض آغاز جنگ با شایستگی، ایثار و فداکاری، برای صیانت از مردم ایستاد و از کیان و مرزهای جمهوری اسلامی دفاع کرد.

سید محمدمهدی صافی افزود: پس از جنگ تحمیلی همواره شاهد رشادت‌های ارتش در حوادث گوناگون طبیعی از جمله سیل‌ها و زلزله‌ها بوده‌ایم که برخود لازم می‌دانم از طرف جامعه دانشگاهی به‌خصوص جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از تلاش‌ها و ایثارگری‌ها ارتشی‌ها قدردانی کنم.

فرماده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول هم در این مراسم با اشاره به آغاز دهه ارتش بیان کرد: این دهه با سالروز شهادت صیاد دلها شهید صیاد شیرازی آغاز می‌شود و در سالروز شهادت شهید قرنی پایان می‌یابد.

امیر سرتیپ ابراهیم دلسوزی افزود: امیدوارم ادامه‌دهنده‌ راه شهدا به‌خصوص شهدایی همچون سپهبد صیاد شیرازی، سپهبد قرنی و سپهبد سلیمانی باشیم، چراکه این شهدا به ما درس ولایت‌مداری، اتحاد، یکپارچگی و اخلاص دادند و این درس را نه به زبان و تصویر، بلکه در عمل به ما آموختند.

وی با اشاره به نقش ارتش در انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: ارتش در جنگ تحمیلی ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و در عملیات‌های بزرگی شرکت داشت و پس از جنگ نیز در دوران عمران و بازسازی کشور نقش مؤثری ایفا کرد.

فرماده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول با اشاره به اینکه حراست از ۸۰ درصد مرزهای کشور برعهده نیروی زمینی است، افزود: نیروی زمینی بر سه اصل ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری استوار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر