صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۰ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
مدیتیشن و تجارت؛

چگونه انرژی کارکنان بر رشد کسب‌وکار تأثیر می‌گذارد؟

سطح انرژی کارکنان در شرکت منجر به ایجاد شفافیت ذهنی، تمرکز و انگیزه لازم برای پیشرفت در کسب‌وکار می‌شود.
کد خبر : 841173

به گزارش خبرنگار گروه خانه خلاق خبرگزاری آنا، انرژی کارکنان با رشد موفقیت‌آمیز تجارت ارتباط مستقیمی دارد. در واقع می‌توان گفت توسعه یک کسب‌وکار به‌طور کامل به انرژی افراد بستگی دارد.

زمانی‌که سطح انرژی کارکنان در شرکت بالا باشد، شفافیت ذهنی، تمرکز و انگیزه لازم برای پیشرفت در کسب‌وکار به‌جود می‌آید. این امر همیشه به سطح انرژی در بدن افراد مربوط نمی‌شود، بلکه یک عنصر معنوی نیز وجود دارد.

برخی از افراد بر این باورند که مدیتیشن و معنویت به معنای خودداری از کار یا کسب درآمد است، اما در واقع آن‌ها می‌توانند بخشی از موفقیت شما نیز باشند. برای مثال، مدیتیشن و تمرین معنوی به ما کمک می‌کند تا در لحظه مستقر باشیم و در آن لحظه حضور داشته باشیم. همین امر موجب می‌شود تا بهره‌وری افراد افزایش یابد، زیرا حواس‌پرتی کارکنان به حداقل می‌رسد.

**اهمیت انرژی مثبت در کسب‌وکار چیست؟

محیط‌های سمی برای رشد و توسعه یک کسب‌وکار بسیار فاجعه‌برانگیز است. یک محیط سمی را می‌توان به عنوان یک کسب‌وکاری تعریف کرد که رهبری آن کسب‌وکار در ارائه یک فضای حمایتی، توانمند و محترمانه شکست می‌خورد. مشخصه یک محیط سمی بی‌وفایی، خنجر زدن به پشت و شایعه‌پراکنی غیرمولد است. ثبات و اعتماد به نفس پایین منجر به ایجاد چنین ویژگی‌های منفی‌ای در شرکت خواهد شد.

کلید موفقیت در کسب‌وکار، انرژی مثبت و بالای کارکنان است. این بدان معنا نیست که در شرکت هیچ عوامل منفی‌ای وجود نداشته باشد، اما باید با نکات مثبت متعادل شود و نسبت به عوامل منفی برجسته‌تر باشد.

کارآفرینان باید تعادلی میان احساسات مثبت و منفی برای مشتریان ایجاد کنند. آن‌ها باید مشتریان را با این ایده باید به فروش برسانند که هنگام خرید خدمات یا محصول خود از شرکت تجربه خوبی داشته باشند. این امر موجب می‌شود تا مشتریان نظرات مثبت خود را در گوگل یا فیس بوک ثبت کنند و این چیزی است که همه ما در پایان برای توسعه کسب‌وکار به آن نیاز داریم.

انتهای پیام/۳۰۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر