صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۳ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
کشتی قهرمانی آسیا

عباسی و مهمدی به رده بندی رفتند/ایمن طلب و بالی فینالیست شدند

در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا ملی پوشان کشتی فرنگی کشورمان به روی تشک با رقبای خود رقابت کردند.
کد خبر : 841091

به گزارش خبرگزاری آنا، در دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا – قزاقستان مسابقات ادامه پیدا کرد و تکلیف 5 وزن دوم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان مشخص شد.

**بالی هم فینالیست شد

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 5 مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل یمینگ لی از چین با نتیجه 7 بر 1 به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

**مهمدی به رده‌بندی رفت

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر مقابل آکیلبک تالنتبیکوف از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

**ایمن طلب فینالیست شد

در وزن 72 کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 1 ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل جیان تان از چین به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.


**عباسی باخت و به رده‌بندی رفت

در وزن 67 کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه 5 بر 1 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.


**حذف اولین نماینده ایران در آسیا

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

**بالی راهی نیمه نهایی شد

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 5 مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران ازبکستان و چین می رود.

**پیروزی مقتدارنه مقابل حریف چینی

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان هند و قرقیزستان می رود.


**شکست محسن‌نژاد مقابل حریف قزاقستانی

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را داشته باشد.


** ایمن طلب در نیمه نهایی

در وزن 72 کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 1 ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران ترکمنستان و چین می رود.در وزن 72 کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 1 ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران ترکمنستان و چین می رود.

** عباسی به نیمه نهایی رفت

در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.وی در این دیدار به مصاف برنده مبارزه میان کشتی گیران چین و ژاپن می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر