صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس):

رکورد ۲۵ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شکسته شد

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) گفت: در برخی روزها بیش از ۱۲ هزار تماس ثبت شده داشته ایم و امسال رکورد ۲۵ هزار تماس در روز را داشته ایم.
کد خبر : 838285

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، رضا ناصری سرای رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که عصر امروز ۲۷ اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: در سامانه ۱۳۷ پلاس یک بخش ثبت داریم که مردم به آن مراجعه می‌کنند و بخش دیگر سامانه ما رسیدگی به پیام‌های شهروندان است.

وی افزود: بعد از تماس شهروندان موضوع و مشکلات بلافاصله پیگیری می‌شود و بعد از انجام موضوع، عملیات بازخورد گیری را داریم که با تماس به شهروندان از کیفیت کار مطلع می‌شویم.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) با بیان اینکه در تمامی فرایند‌ها هدف ما کسب رضایت شهروندان است گفت: پیام‌های شهروندان برای ما بسیار مهم است و در انتصابات مدیران شهری بسیار مهم خواهد بود.

ناصری سرای بیان کرد: ادغام سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ منجر به ایجاد ۱۳۷ پلاس شد که یک سامانه یکپارچه است و به دنبال هوشمند کردن این سامانه بودیم. توجه داشته ایم که سامانه ما تفاوت‌هایی با سامانه‌های قبلی داشته باشد و به روز رسانی‌هایی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه همه اقدامات و رویکرد‌های سامانه ما باید هدفمند باشد گفت: هموطنان از ساعت انجام کار نارضایتی داشتند و در همین راستا به سمت چابک سازی رفتیم تا رضایت شهروندان کسب شود.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) گفت: بیش از ۴ میلیون مخاطب با شماره یکتا در این سامانه داریم. موضوع حجم ارتباطات در سامانه ثبت می‌شود و برخی روز‌ها بیش از ۱۲ هزار تماس در روز داریم و امسال رکورد ۲۵ هزار تماس در روز را داشته ایم.

ناصری سرای بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ زیر ۲ هزار تماس در روز نداشته ایم و خدمات جدیدی را در سامانه خود ارائه می‌دهیم. امسال رونمایی از سامانه یکپارچه را داشتیم و رویکرد ما مشارکت مردم در موضوعات مختلف شهری بوده.

وی با اشاره به اجرای طرح بهاران خدمت گفت: در پویش درختکاری استقبال خوبی داشتیم که از ۱۵ تا ۲۵ اسفند ماه شهروندان می‌توانستند درخواست نهال دهند.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) با بیان اینکه ارزیابی شهروندان برای ما بسیار مهم است افزود: موضوع جلسات ارتباط مستقیم بسیار مهم است و هر دوشنبه جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با مدیران شهرداری را داریم.

وی گفت: ۱00 نفر از بدنه شهرداری طبق گزارشات اعلام شده تخلف داشتند که مورد برخورد قرار گرفتند و منجر به تذکر یا برکناری شده است؛ از شهرداران نواحی تا کارکنان و پرسنل تخلف داشته‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر